Τις επόμενες μέρες που ακολούθησαν, η Κάντυ προσπάθησε να αποφύγει τον Τέρρυ όπως ο διάολος το λιβάνι! Ήθελε όσο τίποτε άλλο να τον δει, αλλά όλα όσα της είχαν συμβεί εκείνο το βραδύ στο δωμάτιο του, την έκαναν να ντρέπεται τόσο πολύ, που δεν τολμούσε να σκεφτεί να αντικρύσει ξανά τα μάτια του. Πίστευε μέσα της, ότι η διορατικότητα του Τέρρυ θα διέκρινε αμέσως τι της είχε συμβεί. Ότι θα διάβαζε στο πρόσωπό της αμέσως τα συναισθήματα της, και κυρίως θα ήταν σαν ανοιχτό βιβλίο... η επιθυμία ακόμη ζωγραφισμένη στα μάγουλα της. Μέσα σε όλα αυτά, δεν σκέφτηκε ούτε μια φορά, ότι ο Τέρρυ είχε καταλάβει ποιος ήταν ο εισβολέας στο δωμάτιο του και ούτε κατά διάνοια τι παρενέργειες είχε για αυτόν, το δικό της άρωμα που είχε μείνει στο κρεβάτι του! Επίσης αγνοούσε, ότι αν ήταν λίγο παραπάνω περίεργή και άνοιγε το δεύτερο συρτάρι του γραφείου του, θα ανακάλυπτε τι ήταν το βιβλίο που προστάτευσε ο Τέρρυ στην βιβλιοθήκη! Από την άλλη όμως πλευρά, ίσως καλύτερα που τα γεγονότα εξελίχθηκαν έτσι, γιατί η Κάντυ έπρεπε να καταλάβει λίγο καλύτερα τον εαυτό της και την... επιθυμία της! Τουλάχιστον πριν βρεθεί αντιμέτωπη με τις βαθύτερες σκέψεις ενός έφηβου, ερωτευμένου αγοριού!
Έτσι πέρασε σχεδόν μια εβδομάδα. Ήταν μια Παρασκευή απόγευμα λίγο πριν το δείπνο και τα μαθήματα είχαν τελειώσει, όταν η Κάντυ άνοιξε την πόρτα του δωματίου της και βρέθηκε εμπρός σε μια έκπληξη. Επάνω στο κρεβάτι της βρισκόταν ένα γράμμα! Ξύνοντας απορημένη το κεφάλι της, άν και πότε παράτησε κάποιο γράμμα εκεί, το πήρε στα χέρια της.
Προς δεσποινίς Κάντυ Γ. Αρντλει.
Ο γραφικός χαρακτήρας ήταν του Τέρρυ!
Άνοιξε τον φάκελο και έβγαλε από μέσα το διπλωμένο σημείωμα.
Αγαπητή Φακιδομουρα!
Φρόντισε σήμερα να κάνεις την άρρωστη και να μην πας στο δείπνο!
Θα σε περιμένω στον Λόφο!
Δικός σου Τ.Γ
Υγ. Μην τολμήσεις, να μην έρθεις! Κανόνισε να σε καλύψουν οι φίλες σου, οι σιγανοπαπαδιές!
Ντύσου ζεστά!
VOUS LISEZ
Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )
FanfictionΤο Αλφάβητο, ξεκίνησε να γράφεται για το Ελληνικό Τερρυ Φόρουμ, λίγο καιρό μετά που ολοκληρώθηκε το μεγάλο φικ μου- Ο Λόφος της Πόνυ θα είναι πάντα εκεί..- σε μια προσπάθεια να γράψω κάτι που θα ήταν σίγουρα χαρούμενο, ρομαντικό, αστείο και λιγουλάκ...