Το Αλφάβητο
...........................
Α όπως Αγόρια
''Αγόρια... αγόρια...'', η Κάντυ έλεγε ξανά και ξανά την λέξη μέσα της, αλλά πάντα κατέληγε στο ίδιο συμπέρασμα. Ποτέ δεν θα καταλάβαινε τελικά τα αγόρια!
Αν και η ίδια είχε πολλούς και διάφορους λόγους για να μπορεί να τα καταλάβει, τελικά αποδεικνύονταν, ότι ακόμη και αυτή η Κάντυ Γουάιτ Άρντλεη, δεν θα τα κατάφερνε μάλλον ποτέ.
Δεν μπορούσε να μην απορεί, κυρίως με τον εαυτό της, πως ένα κορίτσι σαν και αυτήν είχε φτάσει σε αυτό το συμπέρασμα! Αν μη τι άλλο ήταν ένα κορίτσι τελείως διαφορετικό από τα υπόλοιπα! Αρχικά σκεφτόταν ότι μεγαλώνοντας με αρκετά αγόρια μαζί, θα νόμιζε κανείς ότι τα γνωρίζει καλύτερα από το κάθε άλλο κορίτσι. Μα έλα ντε, που δεν ήταν έτσι ...
Ήξερε να σκαρφαλώνει στα δέντρα πολύ καλύτερα και γρηγορότερα από πολλά αγόρια. Πετούσε το λάσο με δεξιοτεχνία, που θα την ζήλευαν πολλοί νεαροί καουμπόηδες. Καθώς επίσης η ικανότητα της στην ιππασία, δεν υστερούσε πουθενά! Εντάξει, είχε περάσει μια περίοδο που ούτε ήθελε να ακούσει για άλογα, αλλά όταν το ξεπέρασε, έγινε και πάλι - κατά την άποψη της - μια άφοβη αμαζόνα! Όσο αφορούσε στο τρέξιμο, δεν γνώριζε και πολλά αγόρια που θα μπορούσαν να την προφτάσουν. Ακόμη και στο να δέρνει ήταν πολύ καλή! Ναι, αυτό ήξερε ότι δεν ήταν και το καλύτερο χάρισμα για ένα κορίτσι που υποτίθεται εκπαιδευόταν να γίνει μια σωστή κυρία· αλλά μέσα της δεν μπορούσε να μην νιώθει υπερηφάνεια ότι ήταν ικανή να προστατεύει τον εαυτό της! Και τελικά έφτασε πάλι να αναρωτιέται, γιατί αφού ήταν το ίδιο ικανή, ίσως και πιο πολύ σε ορισμένες περιπτώσεις από τα αγόρια, να μην μπορεί να παίξει ποδόσφαιρό μαζί τους!
Ω! Ναι, η Κάντυ θα μπορούσε να πει με απόλυτη ειλικρίνεια, ότι ένα ζωηρό κορίτσι όπως η ίδια, που λάτρευε την κίνηση και κατά συνέπεια την άσκηση - και κατά συνέπεια τα σπορ - είχε μαγευτεί από το αγγλικό ποδόσφαιρό· από την πρώτη στιγμή που είδε την ομάδα των αγοριών του σχολείου να προπονείται.
Όταν είχε έρθει στην Αγγλία, για να φοιτήσει στο κολλέγιο του Αγίου Παύλου, οι γνώσεις της επάνω στα αθλήματα, ήταν αυτά που γνώριζε από την Αμερική. Είχε όμως την τύχη και την ατυχία παράλληλα να μάθει στο κολέγιο για σπορ που δεν ήξερε καν ότι υπήρχαν. Κρίκετ, πόλο και το καταπληκτικότερο όλων, όπως η Κάντυ πίστευε, το αγγλικό ποδόσφαιρο! Το έβρισκε απίστευτα συγκλονιστικό και είχε ενθουσιαστεί, σχεδόν μαγευτεί με αυτό το άθλημα. Βέβαια δεν είχε πολλές ευκαιρίες να το παρακολουθεί· περισσότερο στα κλεφτά, όταν κρυβόταν επάνω σε κάποιο δέντρο και πίσω από τις πυκνές φυλλωσιές, χάζευε την σχολική ομάδα των αγοριών να κλοτσά εκείνη την μαγική δερμάτινη μπάλα! Ακόμη πιο βέβαιο ήταν ότι αυτή την μικρή μυστική της συνήθεια, δεν την είχε ομολογήσει σε κανέναν! Ούτε ακόμη και στις φίλες της. Ήταν σίγουρη, ότι η Άννυ και η Πάττυ θα σοκαριζόταν απίστευτα, όχι μόνο με την συνήθεια της να παρακολουθεί στα κρυφά τις προπονήσεις των αγοριών, αλλά κυρίως αν τους ομολογούσε ότι ήθελε να συμμετέχει και η ίδια κάποια στιγμή!
STAI LEGGENDO
Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )
FanfictionΤο Αλφάβητο, ξεκίνησε να γράφεται για το Ελληνικό Τερρυ Φόρουμ, λίγο καιρό μετά που ολοκληρώθηκε το μεγάλο φικ μου- Ο Λόφος της Πόνυ θα είναι πάντα εκεί..- σε μια προσπάθεια να γράψω κάτι που θα ήταν σίγουρα χαρούμενο, ρομαντικό, αστείο και λιγουλάκ...