Λονδίνο, 2 Δεκεμβρίου
Αγαπημένες μου κ. Πόνυ και Αδελφή Μαρία,
Ξέρω ότι έχει περάσει αρκετός καιρός από το τελευταίο μου γράμμα, λίγο πριν την ημέρα των ευχαριστιών, την οποία πρέπει να σας πω, γιορτάσαμε με ένα πλούσιο δείπνο με την μεγάλη θεια Ελρόη και τους γονείς της Άννυ που μας επισκέφθηκαν εκείνες τις ημέρες. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να σας ομολογήσω, ότι αν και όλα τα φαγητά ήταν πολύ νόστιμα, εμένα μου έλειψε η μηλόπιτα σας κ. Πόνυ! Αλήθεια, την φτιάξατε και φέτος, όπως κάθε χρόνο?! Ελπίζω του χρόνου, να περάσουμε αυτή την μέρα μαζί! Τα παιδία είναι όλα καλά? Φαντάζομαι ότι θα είναι όλα τους ενθουσιασμένα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα! Και τώρα που αναφέρθηκα σε αυτά... με λύπη μου πρέπει να σας πω ότι δυστυχώς τα φετινά Χριστούγεννα, θα τα περάσω μακριά σας. Οι μέρες των διακοπών, δεν επαρκούν για να κάνουμε αυτό το ταξίδι είπε ο κ. Τζωρτζ· ο οποίος δεν θα είναι όμως μαζί μας, γιατί θα συνοδεύει τον μεγάλο θειο Ουίλιαμ σε ένα ταξίδι του. Δεν ξέρετε πόσο στεναχωρήθηκα που δεν θα σας δω! Το μόνο που με κάνει να χαίρομαι, είναι ότι θα είναι μαζί μου η Άννυ, ο Άρτσυ, ο Στίαρ, και η νέα μου φίλη Πάττυ Ο' Μπράιαν. Το κολέγιο του Αγίου Παύλου, έχει βάλει ήδη τα γιορτινά του! Είναι στολισμένο με γκι και γιρλάντες και όμορφα στολίδια και το δέντρο κ. Πόνυ... αχ! Μακάρι να το βλέπατε πόσο μεγάλο και τι όμορφα στολισμένο είναι! Οι αδελφές μας ενημέρωσαν, ότι οι μαθητές που θα μείνουμε στο σχολείο, την παραμονή των Χριστουγέννων θα πάρουμε όλοι μαζί το δείπνο μας, όχι σε ξεχωριστές τραπεζαρίες όπως συνήθως, και δεν θα φοράμε τις στολές μας, αλλά επίσημα ρούχα! Δεν ξέρετε πόσο ενθουσιάστηκε η Άννυ με αυτό! Και 'γώ χάρηκα, δεν λέω... μάλιστα το ανέφερα στο γράμμα μου στον θείο Ουίλιαμ και μαντέψτε τι! μετά από λίγες ημέρες, μου έστειλε ένα πακέτο με ένα υπέροχο βελούδινο πράσινο φόρεμα! Είχα σκεφτεί να σας φτιάξω μια ζωγραφιά να το δείτε, αλλά η Άννυ που έχει περισσότερο ταλέντο, νομίζω θα κάνει καλύτερη δουλειά! Τελειώνοντας το γράμμα μου, Αδελφή Μαρία αποφάσισα να ακολουθήσω τις συμβουλές σας! Σας δίνω τον λόγο μου ότι δεν θα ασχοληθώ ξανά με αθλήματα, που δεν είναι για νεαρές κυρίες , όπως μου επισημάνατε εσείς και κάποιος άλλος... αν και πραγματικά, συνεχίζω να το θαυμάζω και δεν το θεωρώ επικίνδυνο! Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χειμερινοί βαθμοί μου ήταν πολύ βελτιωμένοι!
CZYTASZ
Το Αλφάβητο ( Candy Candy Fan Fic )
FanfictionΤο Αλφάβητο, ξεκίνησε να γράφεται για το Ελληνικό Τερρυ Φόρουμ, λίγο καιρό μετά που ολοκληρώθηκε το μεγάλο φικ μου- Ο Λόφος της Πόνυ θα είναι πάντα εκεί..- σε μια προσπάθεια να γράψω κάτι που θα ήταν σίγουρα χαρούμενο, ρομαντικό, αστείο και λιγουλάκ...