Lectură plăcută dragilor! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici!
Din capitolul următor:
,,Băieții și fetele au intrat în club unde au fost surprinși de ,,slăbuțul" Selly și Bianca. Au început ușor cu un pahar de suc, iar în final cu niște shot-uri. Muzica la maxim și dansul nu au lipsit. Știți ce n-a lipsit? Ghinionul! Mai exact, la finalul petrecerii Vlad și Ioana..."
Delia pov:
Ca să fiu sinceră, sunt singura care nu s-a făcut muci. Da, este adevărat că am și băut alcool, dar față de restul am avut limite și am știut cum și când să mă opresc. M-am pierdut de Vlad, Cristi și Ioana așa că am decis să merg la baie, să mă spăl puțin pe față. Știu că sună ciudat dar este revigorant și mă ajută să nu îmi fie rău după suc cu băuturi cu dans și aglomerație.
Drumul meu însă este oprit când îi văd pe Vlad și Ioana. Ar trebui să mă bucur că mi-am găsit prietenii beți, nu? Ei bine nu. DELOC! Să vezi că cea mai bună prietenă a ta este peste iubitul tău nu este chiar ceva ,,FANTASTIC"
Eu: Pot să întreb ce se întâmplă aici?!
Vlad: Uite, lasă-mă să îți explic, nu e ceea ce pare!
Eu: Aolo, și tu?! Pe bune, opriți-vă cu replicile astea din filme, zii odată ce s-a întâmplat! *spun eu deja încercând să nu îi dau o palmă*
Ioana: Păi uhm...
Eu: Măcar dacă te-ai da jos de pe Vlad.
Ioana: Ou da, uhm, așa e...
Eu: Înțeleg că v-a luat băutura dar totuși.
Vlad: Ok, deci, îți promit că a fost totul o coincidență, știi că eu nu te-aș răni niciodată.
Eu: Treci direct la subiect, Munteanu.
Vlad: Voiam să merg să iau un pahar cu apă...
Ioana: Și după, *îl întrerupe pe Vlad* eu am vrut să merg la baie.
Eu: ...Continuă.
Ioana: Iar eu m-am speriat pentru că el a venit dintr-o dată și m-am împiedicat și da...
Eu: Vlad, e adevărat?
Vlad: Da, îți jur!
Eu: Ok, vă cred, dar chiar nu mai vreau să se întâmple. Nu vreau să mă transform în tipul acela de iubită băgăcioasă și prea protectoare, dar asta nu înseamnă că poți face orice Vlad... Aceeași chestie ar trebui să se întâmple și la tine Ioa.
Ioana: Ok... îmi pare rău...
Vlad: Da și mie...
Eu: Vă iert, dar nu vreau să se mai întâmple.
Ioana: A și încă o chestie, poți să nu-i zici lui Cristi despre accident?
Eu: Respectați ce am zis și secretul va fi închis. *spun eu mândră* Acum, haide să-l găsim pe Cristi pentru că trebuie să ne întoarcem la cabană.
CITEȘTI
Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )
FanfictionDelia este o simplă fată de 14 ani care locuiește in Galați și nu știa de Munteni până când i-a întalnit într-o tabără. Prietena cea mai bună, Ioana, pe de altă parte îi știe, și îi crede cei mai frumoși băieți din Constanța. Povestea continuă cu mi...