Capitolul 12 - Te iubesc!

1.2K 68 21
                                    

Lectură plăcută dragilor! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici!

,,Din păcate mă desprind din brațele acestuia și merg spre ușă. Pășesc pragul și îmi este frică să spun următoarele cuvinte dar simțeam că trebuie să o fac..."

Delia pov:

Eu: Noapte bună și nu uita...

Vlad: Ce?

Eu: Te iubesc!

Vlad: Și eu te iubesc!

Observ cum zâmbetul pe fața acestuia apare din nou. Ceea ce am făcut nu a fost ușor, însă a meritat. Cobor scările și apăs ușor pe clanță pentru a intra în cameră. Când pun primul pas îi observ pe cei doi sărutându-se.

Eu: Ou scuze...nu am vrut să vă deranjez.

Ioana: Nu e nimic.

Eu: Uhmm, Cristi?

Cristi: Da.

Eu: Te cheamă Vlad.

Cristi: A ok, pa iubito! *și îi dă un sărut scurt pe buze*

Cristi iese din cameră iar eu mă trântesc în pat lânga Ioana.

Eu: Ai mult de povestit ști nu?

Ioana: Mdea..

Eu: Hai.

Ioana: Tu și Vlad ați plecat așa că am rămas cu Cristi. Am decis să mergem la sala de mese pentru că acolo era un televizor foarte mare. Ne-am uitat din nou la un film și Cristi a decis să filmeze un vlog. S-a gândit la ,,am n-am,, și m-a întrebat dacă vreau să fiu și eu în el. Fără ezitare am răspuns pozitiv. Totul a decurs bine până când am ajuns la întrebarea ,,am n-am crush,, Cristi a decis să nu răspundem la această întrebare deoarece ,,fanele,, așa că l-a terminat. Cum a scos camera de pe trepied m-a întrebat dacă putem răspunde la ultima întrebare, ceea ce am și făcut. După care și-a dat seama și am recunoscut și eu cine e crush-ul meu. Atunci m-a luat în brațe și m-a sărutat scurt pe buze. Primul sărut și unul magic. Nu a fost ceva stabilit. A fost ceva normal, și asta l-a făcut mai bun. După aceea m-am uitat în ochii lui Cristi și el la fel, preț de câteva secunde. Cristi sparge liniștea și mă întrebă dacă mi-a plăcut și am dat din cap afirmativ. Îmi ia mâna și mă întreabă dacă vreau să fiu iubita lui așa că i-am dat un pupic. După mine și-a dat seama ce însemna sărutul acela scurt. Apoi am mers la gemeni în cameră ca să se schimbe Cristi șiii atunci a venit Vlad.

Eu: Wow.

Ioana: Știu.

Eu: Ai avut mult de spus.

Ioana: Știu.

Eu: Siguri o să fiți un cuplu cute.

Ioana: Știu.

Eu: Poți să nu mai răspunzi cu același cuvânt?

Ioana: Știu, adică da.

Eu: Aha, e cam târziu, îți faci un duș?

Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum