Lectură plăcută dragilor! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici!
,,Ioana: Off... *oftează și se ridică având ochii roșii de la plâns*
Eu: Ce. Doamne. S-a. ÎNTÂMPLAT?!
Ioana: Păi... off...totul era bine. Adică, mergeam cu Cristi și am luat-o înainte deoarece i-am spus că vreau să mă așez la o masă pentru că mă dureau picioarele.
Eu: Și...plângi pentru că te dor picioarele?
Ioana: Nu! Evident că nu...
Eu: Dar...
Ioana: Cristi nu mai venea așa că m-am dus la el pentru că îmi făceam griji și...
Eu: Și...
Ioana: Și l-am văzut cu..."
Delia pov:
Ioana: L-am văzut că se săruta cu o fată...*plâns* și o ținea în brațe...
Eu: Off... gata, nu mai plânge, poate nu e cu fata aia.
Ioana: Nu știu, adică, Cristi m-a văzut dar nu prea a avut o problemă.
Eu: Uite cum facem, te las să te calmezi, dă-ți cu niște apă pe față și fă un duș. Mă duc să iau niște mâncare, ok?
Ioana: Da...
Eu: Hai.
O las pe Ioana singură și cobor scările încet deoarece piciorul încă mă doare așa că mâine s-ar putea să-l am vânăt. Îl sun pe Vlad de mai multe ori însă e în zadar. Acesta nu răspunde așa că încep să-l caut prin curte, dar fără urmă. Am spus că profit cât Ioana e la duș pentru că durează mult și pot vorbi cu Duțu dar nu a fost așa. Mă dau bătută și merg spre mese, unde iau niște cartofi prăjiți și sos de roșii.
Ajunsă în cameră aud niște voci așa că mă opresc pentru a asculta.
Ioana: Nu știu ce o să fac adică, credeam că mă iubește și...a fost degeaba tot...toate momentele trăite... *plâns*
Curiozitatea mă omoară așa că intru și o observ pe Ioana stând în pat și vorbind la telefon.
Eu: Ioana?
Ioana: Trebuie să închid pa, pa.
Eu: Cu cine vorbeai?
Ioana: Cu Maia.
Sora mai mare a Ioanei, Maia, este o fire foarte drăguță și prietenoasă. Chiar dacă are optsprezece ani nu este ca ceilalți adolescenți care probabil fumează, se droghează, se retrag în locuri părăsite cu gașca lor de ,,prieteni,, sau se joacă balena albastră, de ce nu.
Ioana vorbește cu ea tot, Maia făcând la fel. Ea nu o pârește la părinți și aparent Ioana a vorbit cu sora ei despre băieți, despre primul sărut, tot felul de chestii de dragoste. Deci, cam acesta este motivul pentru care Ioana a sunat-o.
Eu: Ți-a dat vreun sfat ceva?
Ioana: Nu, dar, te rog, închide ușa.
CITEȘTI
Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )
FanficDelia este o simplă fată de 14 ani care locuiește in Galați și nu știa de Munteni până când i-a întalnit într-o tabără. Prietena cea mai bună, Ioana, pe de altă parte îi știe, și îi crede cei mai frumoși băieți din Constanța. Povestea continuă cu mi...