Capitolul 25 - Parcul de Aventuri

786 36 17
                                    

Lectură plăcută dragilor! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici!

Din capitolul anterior:

,,Cortul se zgâlțâie din nou. Frate, câtă forță are animalul ăla?! Este ca și cutremurul din 1977. Deși nu l-am trăit am auzit multe despre el.

Delia: O nu, văd o umbră!

Vlad: Stai să închid cortul.

Până ce Duțu se duse la ,,ușă" aceasta se deschise pe ea intrând..."

Selly pov:

Cine credea că porumbeii sunt la aer liber? Ei bine, nu eu. Bianca mi-a zis că au plecat la Camping așa că am decis să le fac o surpiză. A fost foarte ușor să ajung aici. Am căutat: ,,Loc de Camping, Pălitiniș" și am găsit chiar aproape de noi. Ei nu s-au dus departe în pădure și deci imediat am zărit doua corturi. Mi-a venit ideea de a le zgâlțâi cortul pentru că cine știe, poate ei se gândesc că vin urși.

Am ales un cort la întâmplare deoarece acolo am auzit niște zgomot. Aparent, era să cadă la cât de tare l-am mișcat. De asemenea s-au auzit multe țipete printre care și al lui Vlad pentru că da, Duțu țipă ca o fetiță. După câteva secunde unde i l-am băgat în suspans și sperieți decid să intru. Yuhu, am prins toți iepurii. Acum înțeleg de ce erau așa speriați, pentru că erau toți acolo și deci nu putea o persoană să facă o farsă. Deschid cortul unde îl observ pe Duțu în fața mea, Delia într-un colț, Cristi și Ioana în pătură, la fel și ei ștrânși.

Eu: Și, ce mai faceți?

Vlad: Serios?

Eu: Ce, n-am voie să vă vizitez?

Ioana: Nu în modul ăsta, ești nebun? Nu cred că mi-a bătut vreodată inima mai tare.

Cristi: Ba ți-a bătut atunci când a căzut Delia peste mine.

Delia: Hei!

Cristi: Mda scuze.

Vlad: Auzi Șelarule, i-a vino la bunicu' să vorbim un pic.

Eu: Ce vrei de la viața mea?

Vlad: Acum că ești cu noi, n-ar fi frumos din partea ta să ne ajuți să strângem?

Eu: Nu.

Cristi: Lasă, poate mai scapi de burta aia.

Eu: Așa și? Vreau să scap de burtă, dar nu să arăt ca o mătura.

Vlad: Doar un băț de mătură.

Eu: Nu frate, bățul e corpul iar firele din capăt sunt părul vostru.

Cristi: Ha, ha, am putea spune că ai ca prieteni două mături blonde. *zice acesta sarcastic și dând din sprâncene*

Eu: Ok gata cu gumele stupide, vă ajut.

Deși n-am chef să-i ajut, până la urmă o fac pentru că nu vreau ca fetele să creadă că sunt un porc leneș. ,,Dar ești unul,, zice subconștientul meu. Ei bine asta este, atunci când nu sunt fete lângă mine, o să fiu cel mai mare porc, măgar, urangutan și toate cele.

Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum