Lectură plăcută dragilor! Nu mai e mult și ajungem la 200 de ochișori! Vă mulțumesc mult! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici!
,,El chiar încearcă să fugă. Mda, nu o să-i meargă. Văd cum se ridică din pat și se îndreaptă spre ușă însă e încuiată. Până se uită după chei îmi lasă mie timp ca să ma duc după el. Vin prin spatele lui Vlad și îl întorc în așa fel încât să fie cu fața spre mine. Îl iau de mână și îl împing în pat. Mă pun lângă el și îi spun că nu o să doară..."
Vlad pov:
Am o oarecare frică de ce e în stare Delia. Se trântește lângă mine și îmi spune să mă pun pe burtă, ea acum urcându-se pe mine ca și cum eu sunt un ponei iar ea mă călărește. Și mă ușurez, mă relaxez. Gem un pic dar nu de durere, ci de plăcere. Delia zâmbea tot timpul și râdea cu gura până la urechi. Mi-a spus că toată lumea i-a zis că se pricepe foarte bine. După vreo 10 minute se dă în sfârșit jos de pe mine.
Eu: Și, ți-a plăcut?
Vlad: Sincer, nu mi-a mai făcut nimeni un masaj atât de bun ca ăsta. Vorbesc serios!
Eu: Știu! Toată lumea îmi spune asta. Poate mai târziu îți mai fac.
Vlad: Sper!
Îmi dă un pupic pe nas și am decis să ne uităm la un film. Nici bine nu îmi iau laptopul că intră Ioana.
Ioana: Stai un pic, de ce Vlad e în halat? Ați făcut ceva curajos? Sălbaticilor!
Eu: Doamne nu! Am făcut un duș... *mă întrerupe*
Ioana: Amândoi? Cum dracu au încăput două persoane în cabina aia!
Vlad: Cu talent!
Eu: Bă! Nu! Am făcut pe rând și hainele lui Duțu erau ude așa că i-am dat un halat.
Vlad: De altfel ieșeam dezbrăcat, probabil nu te deranja dar totuși, nu sunt chiar un porc.
Eu: Eh, acum ești.
Ioana: Mersi de explicație. Vlad, crezi că poți merge la Cristi? Aș vrea să mă schimb.
Vlad: Da! Sigur! Ar cam trebui să fac și eu asta. *uitându-se la halat*
Duțu pleacă și rămân cu Io care încuie ușa.
Ioana: Ști că o să-mi povestești ce s-a întâmplat, nu?
Eu: Ști că și tu o să faci asta, nu?
Ioana: Mda, la noi nu s-a întâmplat nimic interesant.
Eu: Adică s-a întâmplat ceva interesant.
Ioana: Daaaa!
Eu: O de abia aștept!
Ioana: Știu! Dar, mai întâi, lasă-mă să fac un duș și mă întorc.
Rămân singură în cameră așa că decid să-mi deschid puțin telefonul. Sunt anunțată că am primit un mesaj pe Insta. Acel mesaj era tocmai de la Vlad care mi-a scris numărul lui de telefon. I-am dat o inimioară și l-am notat și pe al meu. Am decis să intru puțin pe facebook-ul său unde comentez la o fotografie: ,,feșăn" Tot pentru că sunt o fată care ia cam totul la glumă. Nu durează mult iar acesta îmi trimite o cerere de prietenie. Ca să-l enervez nu i-o accept din prima. Râdeam singură până când o aud pe Ioana bâlbâind ceva.
CITEȘTI
Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )
FanficDelia este o simplă fată de 14 ani care locuiește in Galați și nu știa de Munteni până când i-a întalnit într-o tabără. Prietena cea mai bună, Ioana, pe de altă parte îi știe, și îi crede cei mai frumoși băieți din Constanța. Povestea continuă cu mi...