Capitolul 23 - Atac Neprevăzut

912 45 18
                                    

Lectură plăcută dragilor! Sper să vă placă! Nu uitați să vă uitați la ultimele cuvinte. Pupici

Din capitolul anterior:

,,Vânzătoarea: Să știți că, nu multe persoane campează aici.

Eu&Vlad: De ce?

Vânzătoarea: Cică ar fi urși, nu știu, eu doar asta am auzit, dar este o pădure frumoasă, potrivită pentru astfel de activități.

Eu: Au fost oameni atacați de urși?

Vânzătoarea: Câțiva. Dar nu cred că mai sunt, acum depinde de norocul vostru."

Vlad pov:

Sincer, m-am speriat puțin când doamna aia a spus că e periculos. Din fericire ea doar glumea și și-a cerut scuze dacă ne-a speriat. Ce să zic, glume proaste. Îi dăm banii doamnei și plecăm.

Eu: Mulțumim, la revedere!

Vânzătoarea: Pa pa!

Într-un final am luat niște lemne ca să facem focul, două corturi puse în niște cutii măricele deoarece va trebui să le asamblăm și două lanterne. După ce ne îndepărtăm suficient cât să nu ne mai audă încep să îi vorbesc lui Cristi.

Eu: Băi, eu chiar am făcut pe mine, tu nu?

Cristi: Ba da! Deja voiam să îi zic să nu ne mai dea lucrurile că n-am chef să îmi pierd viața doar că am vrut eu să dorm în pădure.

Eu: Bine zis, a apropo, nu ți se par grele cutiile?

Cristi: Ba da. Probabil dacă nu eram ca niște cozi de mătură nu ni se părea așa de greu.

Eu: Foarte amuzant.

Cristi: Am pus la plural fraiere, deci m-am înjurat și pe mine.

Eu: Whatever.

Cristi: Ai niște engleză pe la colțul gurii.

Eu: Și tu niște ciocolată!

Cristi: Serios?

Eu: Nu. *râd*

Ioana pov:

După ce băieții au plecat din cameră ne schimbăm și coborâm să luăm masa. Acolo ne întâlnim cu Bianca așa că decidem să o salutăm:

Eu&Delia: Hey!

Bianca: Bună fetelor! Ce faceți?

Eu: Bine, am coborât să luăm masa.

Bianca: Din păcate aceasta este ultima săptămână și mi-am dat seama că noi nu am petrecut foarte mult timp împreună.

Eu: Așa e.

Bianca: Vreți să mergem mâine la un parc de aventură ceva, doar noi, fără băieți. *și râde*

Eu și Delia ne rușinăm puțin la vorbele sale, aceasta dându-și seama.

Bianca: Nu este nicio problemă, eu sunt fericită că nu o faceți pentru faimă.

Relație la Distanță ( Cristi și Vlad Munteanu FF )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum