BAB 4

239 3 0
                                    

"Please listen to me Tyla . I accepted the propose because it is good for you and your future husband. "

Amanda teringat kata kata ibunya dua hari lepas .

"What the ! Future husband? Arghhhhhh gelinya akuuu ! Why me ! Why me ! Why me !!! " Merungut Amanda .

" Hey ! Anak mama ni kenapa ? Macam kene sampuk hantu je ? " Sergah Pn Natrah sambil menepuk bahu anak perempuannya .

" Ya Allah mama !! Terkejut Tyla . Macam mana mama boleh ada kat sini ? " Soal Amanda.

" Kenapa mama dah tak boleh masuk bilik Tyla ke ? " Soal Pn Natrah pula .

" Eh takdelah Tyla terkejut je . Ni mama pakai baju cemni nak pergi mana ni ? " Amanda bertanya sambil membetulkan tudung Pn Natrah .

" Nampak mama macam nak pergi kenduri kahwin ke ? " Pn Natrah bergurau .

Amanda mencebikkan bibirnya yang merah gebu bak delima itu .

" Tyla tanya betul betul mama main main pulak ." Jawab Amanda .

"Dah nampak macam ni mestilah mama nak pergi jog . Haih . Dah mama nak pergi dulu. Nanti lunch kat luar tau . Nanti mama ws nama tempat . Ok sayang ? Bye. " Arah Pn Natrah sambil mengusap kepala anaknya .

" Okay ma . Bye . " Amanda bersalaman dengan Pn Natrah sebelum menutup pintu biliknya .

Pn Natrah

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pn Natrah

• • •

Amanda mengambil telefon bimbit Iphone 7+ nya dan membuka app whatsapp.

QUEEN 👸🏻
Online

Amanda : Ma . Are u done ? Where are you ? ✔️✔️

QUEEN 👸🏻: Dah dah . Ma dah dekat restoran ni ha depan gym .
Tyla tahu kan?✔️✔️

Amanda : Ya ya I know . Wait for me okay . Hm in ten minutes nanti Tyla sampai . Ma order la dulu . ✔️✔️

QUEEN 👸🏻: Ye mama tunggu . Drive safe ok sayang . ✔️✔️

Amanda : Okay ma . Tyla nak gerak dah ni . Bye 👋🏻. See ya ❤️✔️✔️

QUEEN 👸🏻: Ok bye 👋🏻❤️ ✔️✔️

Amanda menyimpan telefon bimbitnya di dalam poker seluar dan menarik gear . Kereta mini cooper kesayangannya terus meluncur ke jalan raya .

Cinta PER ? KE ? TER ? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang