Faiqal berjalan menujuk ke keretanya .
" Haaaa I dapat u hehe dah tak boleh lari dah !" Maria memeluknya dari belakang.
" Eh eh apa ni lepas lepas ." Rungut Faiqal sambil melepaskan tangan Maria dari pinggangnya .
Maria meleraikan pelukannya .
" Alaa u ni I peluk sikit je pon tak boleh ke eeeeeeee ." Jawab Maria dengan gedik .
" Bukan tak boleh eh eh memang tak boleh kalau halal je boleh haaa ." Jawab Faiqal .
" Ohhh kalau macamtu jom la kahwin ! Lebih dari peluk I boleh bagi hehe ."
Maria masih menggedik dengan Faiqal ." Haihh apebende kau merepek ni ha dah la aku nak cepat ni ehhh sana sikit . " Faiqal menolak Maria ke tepi dan terus masuk ke dalam keretanya .
" Hisshhhhh u ni ! Tolak tolak I pulak !" Jawab Maria sambil membetulkan pakaiannya .
" Jalan elok elok takut baju koyak nanti makin tak cukup kainnya !!" Faiqal menjerit ke arah Maria sambil menekan minyak keretanya .
" Eee dia ni ! Kau tunggu ! Lebih dari ni aku boleh buat ! Tungguuuuuu ! Eeee geramnyaa !" Marah Maria sambil menghentakkan kedua kakinya di jalan tar itu .
• • •
Telefon bimbit Amanda berdering .
"mama?"
Amanda mengangkat panggilan dari Pn Natrah .
" Ye ma ? kenapa call Tyla malam malam ni ?" Soal Tyla .
" Haa tak mama nak ajak dinner esok bincang pasal tarikh kahwin?" Jawab Pn Natrah .
" Hm kan Tyla dah cakap . Tyla tanak terlibat apa apa pon kan . Tyla tak kesah la bila mama nak buat . Tula ikut je okay ? " Jawab Amanda .
" Okay okay haa pergi la tidur apa apa nanti ma bagitahu ." Jawab Pn Natrah .
" Okay bye Assalamualaikum."
" Waalaikumussalam."Amanda mematikan panggilannya .
" Hmmmm "
Amanda mengeluh panjang .
• • •
" Lagi seminggu Reeq nikah . "
" What ?!? Asal cepat sangat ni bu ? Jangan cakap perempuan tu dah pregnant lepastu Reeq kena jadi pak sanggup eyh !" Jawab Faiqal marah .
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta PER ? KE ? TER ?
Romance" Oh ni ke yang rapat dengan lecturer tu apa orang kata bercinta ? Bercinta dengan isteri orang ? " - Hareeq Faiqal " Apa masalah awak ni ? Kalau nak rapat dengan lecturer pergi la belajar betul-betul ha lagi satu siapa isteri orang ? Saya ? Saya k...