" Tyla kau dah berapa bulan sekarang ?" Soal Iris .
" Hish kau ni slow sikit la tanya tu ." Jawab Amanda .
"Ops okok ." Jawab Iris sambil menutup mulutnya .
" 1 months 2 weeks . " Kata Amanda .
" Kau tak bagi tahu Faiqal lagi ? " Soal Iris .
" Family aku pon belum bagi tahu ." Jawab Amanda .
" Kau tak bertegur ke dengan Faiqal ? Dah masuk 2 minggu dah ni ." Soal Iris .
" Aku malas la . Please jangan cakap pasal dia lagi ." Jawab Amanda .
" Hm ok sorry . Kau ni pakai la lipstick sikit . Muka tu dah la pucat lepastu pakai baju gelap . Nasib baik lawa haaa ." Kata Iris .
" Apa kau ni merepek . Muka ni lawa ? Lawak mana kau rembat ?" Soal Amanda .
" Betul lah hmm dah lah cantik lawa semua la . Nak tau sebab apa ? Sebab kau kawan dengan orang yang cantik lagi jelita hahahahaa ." Jawab Iris sambung dengan gelak tawanya .
" Sudah la Ris . Penat aku dengar hari hari kau puji diri sendiri hahaha ." Kata Amanda .
Iris hanya tersenyum.
"At least kau senyum . "
Bisik hati Iris .
• • •
Faiqal sedang berjalan seorang diri ke keretanya. Saat Faiqal ingin membuka pintu kereta mulutnya sudah di tutup lebih dahulu dan mnyebabkan Faiqa tidak sedarkan diri .
Faiqal di bawa ke satu bilik di dalam hotel .
" Weh bangun . Dah dah la tu pengsan . Aduh menyusahkan aku betul la ." Kata seorang lelaki asing itu sambil menolak tubuh Faiqal yang terikat di kerusi yang di dudukinya .
Perlahan lahan Faiqal membuka matanya .
" Aduh pahal pening sangat ni ."
Bisik hati Faiqal .
Saat Faiqal membuka matanya luas dia terkejut memikirkan keberadaan nya sekarang .
" Woi aku kat mana ni !!! Woi lepaskan lahhh woii !!!" Jerit Faiqal sekuat hati .
Secara tiba tiba ada seorang perempuan masuk ke dalam bilik itu .
" Maria ? Maria !?!?!! Kau kenapa buat aku macam ni !! Lepas kan lahhhh !!" Jerit Faiqal .
" Rilek lah sayang . Kenapa jerit jerit ni . Shh shhhh ." Kata Maria lembut .
" Kepala otak kau !!! Lepaskan aku la perempuan !!" Jerit Faiqal lagi .
Maria terus melempang muka Faiqal dan menyebabkan Faiqal terdiam .
" Aku dah cakap elok elok kau masih nak berkasar . Ni baru aku tampar belum aku...." Kata Maria sambil mengeluarkan pisaunya .
" Hmm okok . Apa kau nak dari aku ni ?!?" Soal Faiqal perlahan .
" Kau ni buta ke ? Aku nak kau la !!! " Jerit Maria .
Faiqal menutup matanya lama dan membuka semula .
" Ok kalau kau nak aku . Kenapa kau ikat aku . Cakap la apa yang boleh aku buat untuk kau ." Soal Faiqal .
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta PER ? KE ? TER ?
Romance" Oh ni ke yang rapat dengan lecturer tu apa orang kata bercinta ? Bercinta dengan isteri orang ? " - Hareeq Faiqal " Apa masalah awak ni ? Kalau nak rapat dengan lecturer pergi la belajar betul-betul ha lagi satu siapa isteri orang ? Saya ? Saya k...