BAB 9

182 2 0
                                    

Sedang leka Amanda berjalan sambil membetulkan buku yang dibawanya . Dia ter langgar seorang lelaki dan menyebabkan bukunya jatuh . Sambil Amanda mengutip buku bukunya . Lelaki itu tunduk menolong Amanda mengutip buku bukunya sekali .
Amanda terhenti saat lelaki itu mengutip bukunya . Dilihat terdapat sebentuk cincin yang diperbuat dari batu delima di jari manis kirinya .

" Cik adik lain kali jangan langgar orang lagi tau . Hati hati sikit masa jalan tu. Ni nasib baik langgar orang kalau langgar tiang dah sakit kan susah . " Lelaki itu berdiri sambil menghulurkan buku buku itu kepada Amanda .

Amanda hanya tertunduk malu .

" Ha terima kasih ." Jawab Amanda pendek .

Tidak sempat Amanda melihat muka lelaki itu . Lelaki itu sudah berjalan membelakangi dirinya . Kelihat susuk tubuh lelaki yang tinggi memakai baju hitam dan seluar kelabu gelap itu hanya dari belakang .

 Kelihat susuk tubuh lelaki yang tinggi memakai baju hitam dan seluar kelabu gelap itu hanya dari belakang

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Amanda mengeluh .

" Kenapa lah aku tak tengok muka dia tadi ! " Marah Amanda sendiri .

Amanda meneruskan perjalanannya ke kafe .

Sambil sambil Amanda menyedut airnya dia teringat akan mimpinya malam tadi .

" Takkan la dia tapi cincin sama haihh " Mengeluhnya sendiri .

Amanda mengambil telefon bimbitnya dari poket baju kemeja biru mudanya itu .

QUEEN 👸🏻
Online

Amanda : Ma are you there ? ✔️✔️

QUEEN 👸🏻 : Yes sayang . nak apa ? ✔️✔️

Amanda : Tyla nak jumpa petang ni boleh ? ✔️✔️

QUEEN 👸🏻 : Eh boleh je . Dekat mana ?✔️✔️

Amanda : Cafe biasa ? Can or not ?✔️✔️

QUEEN 👸🏻: Can also . Pape nanti mama call lah . Ma ada kerja sikit ni okay bye sayang . ✔️✔️

Amanda hanya bluetick kan Pn Natrah sahaja .

" Fuhhhhhhh " Keluhan dilepaskan .

• • •

" Sorry ma . Lama tunggu ? " Amanda mengambil tempat duduk nya selepas bersalaman dengan Pn Natrah .

Cinta PER ? KE ? TER ? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang