EINDE?!

1K 25 7
                                    

De Ghost rockers zijn afgestudeerd en hebben nu een eigen leven. Gisteren was nog het bal , ze hadden alle vijf zo genoten.

Jonas pov
Jaaaa , vakantie denk ik. Ik heb net een top avond achter de rug, veel gedanst, veel genoten maar vooral veel gekust. Ik ben zo blij dat ik haar terug heb. Ik wil haar echt niet meer kwijt! Ik stuur haar een bericht.

Heey liefje,
Hoe is het ? Nog aan het bekomen van gisteren ? Ik mis je een beetje (veel). Jammer dat ik niet bij jou kon blijven slapen omdat je vader er is.
Xxx Jonas

Ik verzend het berichtje naar : CRUSH Mila. Die naam moet ik nu veranderen maar door wat....
Ik krijg een berichtje terug het luid als volgt.

Jonas
Goed.
Ja want anders zou je weten dat ik nog aan het slapen ben.
Mila

Ik schrik oei zou ik iets mis gedaan hebben. Ik zal haar maar wat met rust laten. Ik ga nu naar Jimmy want wij gaan naar het zwembad vandaag. Neen , niet zomaar een zwembad , het is plopsaqua, Charlie gaat ook mee had Jimmy me nog net laten weten. Ik sta voor Jimmy zijn deur en Charlie doet open :'dag bever, zin om te zwemmen'Zegt ze opgewekt. 'Ja, jij precies ook' lach ik.

Mila pov
Oneen was men sms niet te bruut. Ik ga hem een bericht sturen.

Heey lief
Sorry voor daarnet , ik mis je ook heel erg veel.
Hopelijk zie ik je snel ?
Xxx Mila

Ik verzend het bericht naar : JONAS(love). Ik had zijn naam op haar gsm direct gisteren aangepast. Na een half uur heb ik nog altijd geen reactie.

Ik bel uit volle paniek Charlie.
C: dag Mila
M: Heey Charlie ik heb denk ik een probleem kan je me helpen
C: ja wacht ik ga even naar buiten.
M: ik kreeg in de ochtend een lief bericht van Jonas , maar ik heb een bruut antwoord terug gestuurd. Je weet wel ochtendhumeur enal.
C: oei meisje
M: ja dus ik heb het proberen te verbeteren met een lief bericht, ongeveer een halfuur geleden maar ik heb nog geen antwoord. Wat moet ik doen ?
C: vertrek nu naar plopsaqua , neem je mooiste zwemgerief mee en ik los het daar voor je op.

Ik snapte het niet helemaal, hoe kon Charlie het nu oplossen door naar plopsaqua te gaan?
Ik doe wat ze zegt en ik vertrek, men vader geeft me een lift.

Jonas pov
We vertrekken nu pas naar plopsaqua want het ging nu pas open. We hadden beslist om heen te gaan met de vader van Jimmy en terug te keren met de trein.eenmaal daar toe gekomen gaan ik en Jimmy nog even wandelen ik weet niet waarom maar Jimmy had mij dat voorgesteld. Charlie ging iets van de tickets gaan regelen. Paar minuten later krijgt Jimmy een beticht van Charlie, ik kan niet lezen wat erin staat maar plots gaan we terug naar het zwembad.

Mila pov
'Heey ' roept Charlie naar mij en ze geeft mij een knuffel. Ik zeg :' gaan wij zwemmen?' ' ja 'antwoordt ze gelukkig. 'Ga je omkleden en we zien elkaar aan het stormbad. Ik denk in mezelf wat heeft dit nu te maken met mij en Jonas. Hoe kan ik het nu zo goed maken, door aan een zwembad te gaan zitten met men mooiste bikini ?' Maar ik doe wat ze zegt en ga me omkleden, ik kijk nog eens of ik al een berichtje terug heb maar ik heb geen meldingen. Ik word er droevig van, ik wil hem niet kwijt.

Jonas pov
Ik snap niets van die twee bevers , heel de tijd aan het giechelen. Nja liefde he het doet wat met een mens. Ik ga me omkleden, ik ben redelijk onzeker over men bovenlichaam, zo naakt met alleen deze zwemshort , nog niemand had men bloot bovenlichaam gezien van de Ghost rockers he. Ik had mij omgekleed en ging naar het stormbad zoals ik had afgesproken met Jimmy. Maar ik zie Jimmy daar niet, maar wel een heel mooi meisje.ik ga 2 meter naast het meisje zitten om toch haar gezicht eens te zien maar ook niet om Mila te bedriegen . Ik loop naar het plaatsje waar ik wil gaan zitten en het meisje draait haar om. Ze kijkt naar mij en ze lacht.

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu