NEDERLAND

414 14 2
                                    

Maandag 7:30
*Jonas pov*
Ik sta op doe rap men kleren aan en pak men valies. Men gsm in men zakje van men jas en ook de lader ervan. Men moeder kust me uit en stopt me wat zakgeld toe. Ik geef haar een kus op de wang. Ze zwaait me uit en ik stap naar het DAM. Onderweg kom ik Alex tegen en we stappen samen verder.

" eens op tijd ?" Spot ik met hem. " ja , Jules is de beste voor mij" zegt hij wegdromend. " is hij in het land?" Vraag ik. " ja voor een paar dagen net als wij wegzijn, pech he " zegt Alex triest. We komen aan bij het DAM . Mila en Jimmy zijn er al. Ik ga naar mijn beste vriend en geeft hem ene knuffel. Dan ga ik naar Mila en pak haar op. Een klein kusje volgt niet veel later.

Het busje dat nog bij school staat vullen ze met al hun bagage. " valies van mevrouw" zeg ik formeel. Ik pak Mila haar valies en leg het in de koffer, dan die van mij en Jimmy volgt ook. Niet veel later komt Charlie lopend aan bij het busje. " sorry " zegt ze uitgeput. Ze springt in de armen van haar tortelbever en ook daar volgt een kusje. We vertrekken naar Nederland.

Mila pov
Ik lig met men hoofd op Jonas zijn schouder en kijk mee op zijn gsm. Hij scrollt door instagram. Ineens is er een foto van een meisje geposeerd in bikini , hij kijkt er langer na en daarna liked hij het. Ik ga rechtzitten. Hij kijkt naar me en zegt :" komaan liefje , dat is gewoon een foto." Ik leg me terug maar hierbij zou ik het niet laten.

We komen aan in het hotel en gaan naar de kamers. Eigenlijk moesten in en Charlie samen ,maar we wouden liever bij onze liefjes slapen. Jimmy wou ook op Charlie passen met die kleine erwt in haar buik.

De eerste avond in Nederland valt. We gaan samen iets eten en daarna iets drinken in een bar. Ik drink wat alcohol want ik heb het nodig , moed voor straks. In ga er gewoon voor denk ik in mezelf. Maar waarom ben ik zo nerveus Jonas is veilig, ik moet niet bang zijn van wat hij denkt. Er wordt veel gelachen. Jimmy zorgt ervoor dat Charlie geen druppel binnen krijgt van alcohol.

Alex is een beetje ver. We brengen hem naar zijn kamer en Gaan dan naar onze eigen kamer.

*jonas pov*
Ik zit in de kamer lig in men pyjama op bed en daar staat ze ineens voor bed. In dat zwarte setje dat ik zo mooi vindt. Ze komt rustig en sexy naar me toe. Ik grabbel met men ene hand naar men valies en ga in het zijzakje. Mila zet zich op mij en vraagt:" nog altijd geïnteresseerd in dat meisje op die foto ?" Ik schud mijn hoofd hevig van "neen."

De volgende ochtend zitten we allemaal dolgelukkig aan het ontbijt behalve Alex , bij hem is er een baksteen in zijn hoofd.

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu