•NINA•

483 15 1
                                    

"Nina " roept Mika met een bevende stem. Jonas schiet wakker ook al was hij helemaal niet aan het slapen. Hij zegt tegen Thor:" neem he zus mee naar je kamer , nu! En blijf daar" Thor knikt en weet dat hij geen vragen moet stellen. "Kom Esmée je mag men spelletje proberen" zegt hij om haar mee te lokken en hij sluit zichzelf en zijn zus op in zijn kamer.

Mila stapt achteruit het geweer bijna tegen haar voorhoofd en een rilling over heel haar lichaam. Ze valt in zijn armen die hij om haar slaat. "Nina wat wil je ?" Vraag Jonas boos. "Jou en niemand kan mij in de weg staan" zegt Nina woedend. Mila kijkt Jonas bang aan en hij wrijft met zijn hand over haar rug om haar gerust te stellen. "Stop daarmee" roept ze boos. "Je kan ons niets maken" zegt Jonas stoer en geloofwaardig. "Neen" zegt ze. Ze plaatst het geweer op zijn hoofd en Mila haar tranen vloeien uit haar ogen. "Neen aub neen" zegt ze wenend. Jonas slikt zienbaar. "Rustig Mila" zegt hij kalm. "Schiet dan " gaat hij verder.

Een schot valt.

Flashback

De kinderen zijn op de kamer en Jonas brengt de andere Ghost rockers op de hoogte. Door als puber eeuwig te kunnen oefenen kan hij nu wel snel sms en . Hij vraagt hen ook om de politie te bellen en Jimmy had het al direct gezien. Daarnet zette hij de opnemer op en legt zijn gsm op tafel, vlak naast hem. Nina komt binnen met jaars geweer op Mika gericht.

De politie raakte Nina in haar been en ze schreeuwt het uit van de pijn. Mila kruipt in Jonas zijn armen en knuffelt hem hard maar lief. Ze kijkt op , recht in zijn wonderbare ogen. "Jij slimmerik" zegt ze half lachend en ze kust hem op zijn dons zachte lippen. Die kus beantwoordt hij maar al te graag met hetzelfde.

Een opmerkzame herkenbare stem horen ze. "Alles Oke " vraagt Charlie. Mila knikt en krijgt direct een knuffel van haar BBF/ BFF. Mila moet lachen. Jimmy knuffelt ook zijn vriend en dan komen de kinderen uit hun speelkamer. "Waar blijft de pizza ?" Vraagt Esmée en iedereen moet lachen.

Het is gedaan jongens
Dankje voor al de steun !!!
En lees zeker de andere boeken x

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 02, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu