Neen ? Ja ?

447 12 0
                                    

Ik weet niet of ik het moet vertellen.

Jonas pov
Mila doet maar raar maar ik laat haar gewoon omdat ik van haar hou. Mila ar vader belt me ineens. Ik neem op en zeg
J: hallo met Jonas
PM: ben je alleen?
J: neen, Mila is bij mij
Mila kijkt op en kijkt verwonderd maar Jonas.
PM: Oke dan bel ik je later terug , zeg niet tegen Mila dat ik het was.
J: Oke , doei
Mila vraagt me :' wie was het .' 'Verkeerd verbonden .' Vliegt uit men mond. 'Jaja en tegen verkeerd verbonden zeg je dat ik bij jou ben.' Ik verbeter me rap en zeg :' het was een oude vriend, waar ik gisteren mee heb afgesproken .' Mila gelooft geen woord van wat ik zeg, maar ze vertrouwd me dus gaat ze gewoon mee in het verhaal.

We stappen samen naar de markt en gaan wat inkopen doen voor bij Mila haar huis, haar papa had aan haar laten weten dat hij alleen ging gaan wonen. Mila snapte het niet maar ze liet hem gaan  , want dan kon Ik meer afkomen en dat wou Mila wel. We stoppen aan een lingerie winkel waar Mila perse binnen wilt. Ik vind het een beetje vreemd. Ik sta daar maar rond te kijken en snap er niks van B90 C90 A85 wat zijn die maten denk ik in mezelf. Eentje met kant, eentje met gekruiste banden.... en nog zo veel meer. Voor veel mannen is dit een droom maar ik geraak er niet wijs uit. Mila pakt een zwart setje en geeft het aan mij. Ik moet het vasthouden, wat moet ik hiermee doen, ik voel me zo onwennig. Mila pakt men hand en trekt me mee naar de slipjes. Ik denk in mezelf amai daar is niet veel slip aan. Mila pakt eentje met wat meer slip maar ook bijna niets. Ik lees op de verpakking STRING. En nu snap ik het opeens. Ik kijk met grote ogen naar die string en Mila moet lachen en geeft me een kus. We gaan naar de paskotjes en ik zit voor haar kotje. Ineens trekt een hand me naar binnen. Daar staat ze dan met dat setje aan. Mijn mond valt open en daaruit beslist Mila dat ze het koopt. Ze doet men mond toe geeft me een kus en duwt mij haar kotje terug uit . Ik ben niet meer op men goede vandaag.

Als we de winkel uit zijn krijgt Mika weer een sms.

Mila pov
Ik krijg een sms , weer van die anonieme. Het is een foto waar Jonas opstaat geschrokken van die string in zijn handen.
Ik hou het niet meer vol en toont de foto aan Jonas. Hij schrikt , van wie komt die ? Vraagt hij . Ineens krijg ik nog een berichtje ....

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu