7 maanden

522 19 1
                                    

7 maanden later
Mila pov
Charlie is hoog zwanger. Ik ben bij haar nu, ze heeft verlof gekregen van haar verloofde . Ja Jimmy heeft het gevraagd, super romantisch, een beetje melig voor mij maar mooi voor Charlie. Pas een goede vijf maanden na de bevalling zullen ze trouwen. "wanneer ben je uitgerekend" vraag ik aan Charlie. We zitten samen op de bank en praten. Het is 16:00 dus ik heb gedaan. Jonas moest met Jimmy nog wat examens beoordelen en rapporten schrijven. " voor overmorgen " zegt ze lastig.

" owww spannend"zeg ik haar. " ja ik hoop dat Jimmy wel meekomt en het aan kan" zegt ze lachend. Ik moet lachen. " binnen een week is het al grote vakantie en twee weken later hebben we onze tour " zeg ik vrolijk. " ja hopelijk is ons jongetje niet te laat dan" zeg Charlie.

Charlie pov
O neen we gingen het geslacht nog niet vertellen. " wat een jongen?" Vroeg ze vriendelijk aan me. " ik ben zo blij" zegt ze . " ja maar ik mocht het niet zeggen van Jimmy laat het hem zelf zeggen aan Jonas , please, hij wou het zo graag !" Ratel ik door. " rustig , ja Jimmy mag het zelf vertellen!" Zeg ik.

" hoe is het nu tussen jullie ?" Vraag ik. Er was een probleempje tussen Mila en Jonas. Mila had drie weken geleden geen zin om met Jonas naar bed te gaan en daardoor dacht Jonas dat Mila iemand anders had. Ze heeft zo hard haar best gedaan om hem te overtuigen dat het daar niet om ging , ze wist het zelf niet waarom maar ze had geen zin. "Super" zegt ze ." Hij pusht me niet , hij vertrouwt me weer en ik krijg meer en meer zin in hem. "je doet het nu toch niet meer omdat hij dan gelukkig zou zijn."vraag ik. " neen daarom niet . Weetje nog je vierde maand hoe je je dan voelde?"Vraagt ze me . " ja Woow al die drang van het tweede trimester ." Zeg ik smeltend. "voila" zegt ze.

Mijn mond valt open ik slik. " ben jij . Ben jij " stotter ik . " zwanger , ja " zegt ze vrolijk. Ik knuffel haar. " wat vindt Jonas ervan" vraag ik. Ze kijkt weg. " ik heb het hem niet vertelt, nog niet" zegt ze zacht. " je zit aan maand vier vertel het hem." Zeg ik iet wat boos.

Mila pov
Ik ga naar huis en stuur Jonas een sms.

Liefje
Ik moet je dringend spreken
Kom naar huis
Xxx

Jonas stuurt me direct terug

Onder weg
Xxx

Niet veel later komt hij thuis en hij zet hem op de bed. Ik kruip op hem en kus hem. Ik doe men eigen t-shirt uit en leg zijn handen op men naakte rug. " moest je me hiervoor dringend spreken" zegt hij met de nadruk op het woord spreken. Ik begin te wenen ik kan er niets aan doen de tranen komen heel veel ervan en heel rap. " niet wenen liefje" troost hij me. " ik kan niet stoppen , ik wil jou gewoon nu" zeg ik. Hij snapt het want hij kleed zich uit en gaat verder, niet omdat het moet maar omdat hij geniet.

Jimmy pov
Ik ben bij Charlie in het ziekenhuis. Haar weeën zijn begonnen, twee dagen te vroeg. Ik Flip een beetje, ik bel mijn ouders en haar ouders op. Ik hou haar hand vast en veeg haar hoofd af met een natte washand. Ik kus haar kruin en dan haar lippen. Ze kan toch een klein glimlachje toveren op haar gezicht.
Na een hevig uur heeft volledige ontsluiting en ze kunnen het hoofdje al zien." Laatste keer persen mevrouw" zegt een dokter. Ik steun haar. Ik hoor geween en ik moet er zelf van wenen. Proficiat met jullie Jongen. Charlie weent ook maar natuurlijk van geluk.

Een uur later komen onze vrienden en we praten veel. Mila staat dicht bij de baby. Jonas staat bij mij en wenst me veel mooie momenten toe. Eigenlijk is hij echt een goede vriend. Ik knuffel hem. Jules en Alex staan te praten Met Charlie . Na een kwartier zijn ze weg want Charlie mag ook naar huis samen met onze jongen :" Grimm" speciaal zoals wij en toch ook een mirakel , fantasie zoals de sprookjes van Grimm , een beetje geschiedenis een mooi samenstelling van vele betekenissen. We gaan naar huis en gaan slapen.

Jonas pov
We kussen ons zelf in slaap en knuffelen. " morgen laatste dag van het jaar , ons eerste jaar als leerkrachten." Zegt ze." Ja ons fantastisch jaar , ons jaar en hopelijk dat er nog veel mooie dingen mogen gebeuren zeker op het DAM. " zeg ik ondeugend. We hadden twee maanden geleden eens een "zwak" moment en we zaten half naakt in de zetel van het lerarenlokaal. Net toen we gedaan hadden en ik had men t-shirt nog niet aan en Mila was nog bezig met haar blouse kwam Charlie binnen. " ik zal maar niet vagen wat jullie gedaan hebben" waren haar woorden en ik moet er nog altijd om lachen. Mila legt haar in men armen en ik knuffel haar. Ze is wel wat verdikt voel ik als ik over haar buik wrijf....

Bijna het (voorlopige) einde voor dit boek 🙄

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu