DE GSM

394 13 2
                                    

Mila pov
Ik zie zijn gsm liggen op men nachtkastje, ik loop naar beneden , open de voordeur maar Jonas is al weg. Ik kan hem ook niet bellen want ja zijn gsm ligt bij mij. Ik ga naar beneden bij men vader en zet de tv aan. Men vader brengt me een fruitsap. " om terug op kracht te komen " zegt hij spottend. "Vader laat ons " zeg ik. " als ik iets moet halen , je zegt het maar he " zegt hij moeilijk. " komaan , we zijn oud genoeg en we weten wat we doen hoor " zeg ik gefrustreerd. Ineens krijg ik een Ping op men gsm een mail .

Het is een mail van mijn mede ghost-rockers.

Beste Ghost rockers
Volgende week gaan jullie een 4 dagen naar Nederland. Jullie logeren daar op hotel betaald door de concert aanvrager. Jullie spelen op een bijeenkomst van Nickelodeon.

We spreken af maandag om 8u aan het DAM.

Tot dan.
Alex

Yess denk ik een 4 dagen naar Nederland op hotel met Jonas. Zalig. Ik vertel men vader het en ik mag mee. Iedereen had al bevestigd dat ze konden komen , ik was laatst zelfs Alex was voor me. Ik ging naar Jonas zijn huis , hij had zijn gsm laten liggen. Ik bel aan en Yoni doet open." Alles goed ?" Vraag ik. " ja " zegt ze en ze Laar me binnen. " ben je hier voor Jonas ?" Vraagt ze. " ja is hij thuis?" Vraag ik. " hij zit op zen kamer , je weet het zijn " zegt ze . ik loop de trap op maar ik wordt tegengehouden. " wacht zeg je hem dat ik nu samen met onze ouders vertrek ." Zegt ze rap. " natuurlijk " zeg ik beleeft.

Ik kom binnen en zie dat Jonas zijn kleren op de grond liggen. Ik ga via zijn slaapkamer naar de badkamer die daar is. Daar zie ik hem zitten , in zijn bad met een klein laagje schuim en wat zachte muziek op de achtergrond. Helemaal geen Jonas muziek maar wel  om rustig van te worden. " Heey" roep ik naar hem. Hij ziet me staan , hij heeft me precies niet verwacht. "Heey liefje , wat doe jij hier ?" Vraagt hij. " je was je gsm vergeten !" Zeg ik met liefde. " en heb je men code al gevonden ?"vraagt hij speels. " neen nog niet ." Zeg ik triest gespeeld. Ik sluit de deur en doe men kleren uit.

Jonas pov
Woow , nog elke keer dat ik dat prachtige lichaam zie ben ik verbaasd. Mila kust me op de mond. Ik stop de kus rap en zeg :" straks worden we weer betrapt, ze zijn beneden !" Mila knikt neen :" ik moest zeggen dat ze gingen vertrekken. Ik doe mijn benen open dat ze er zeker niet op stapt. Ze stapt eerst rustig met haar rechterbeen in het bad en dan met haar linker. Ze komt tegen me aan zitten en dat voelt zalig. Ze kantelt haar hoofd een beetje en ik kus haar. Ze steekt haar rechterbeen omhoog en ik ga van haar tenen tot aan haar bovenbeen met men handen langs haar been. Ik stop daar maar ze pakt men handen vast legt ze op haar borsten. Ze weet wat ik wil ook al ben ik zelf bang om het te willen. Ik geniet ervan en zij ook. Daarna draait ze zich om met haar buik op mijn buik en kust ze me zachtjes en trekt traag naar achter met men onderlip nog tussen die van haar.  Een halfuur later gaan we allebei uit bad. Ze laat haar papa rap weten dat ze nog even bij mij blijft via sms en dan wil ze haar kleren aan trekken maar er was een probleem.

Ik wou dat niet. Ik had men broek al aan en men riem was net om. Ze zocht haar kleren maar die had ik te hoog voor haar gelegd. " Jonas! Geef me men kleren terug. " roept ze. "Eerst een beloning" zeg ik en ik tuit men lippen. Ze kust me. Ik begin met haar ondergoed terug te geven. " ik vind dat je genoeg aan hebt. " Jonas !! " ze kust me opnieuw en nu geef ik alles terug , ik ga naar men kamer en kleed me aan . " ik moet maar eens naar huis gaan , hier je gsm en zie ik je morgen ?" Zegt ze. Ik kijk sip en zeg :" Oke dan , tot morgen."

Ze kust me rap en verlaat dan men huis , men moeders huis.

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu