Milde wraak ?!

471 16 1
                                    

Mila pov
Ik begin hem uit te kleden en ga op hem zitten. Ik in enkel men ondergoed en hij met alleen zijn zwarte boxer aan. Ik pak men gsm en trek een foto van mijn lief zijn bloot bovenlijf en een deeltje van men sexy slip. Ik stuur het naar Dina. Ik krijg een vies bericht van boze emoji's . Ik zie het bericht pas na het heerlijke moment vol liefde van mij en Jonas.
Als ik het zie komt er iemand onze tent binnen, ik zit in een t-shirt van Jonas die net onder mijn kont komt en Jonas draagt alleen zijn broek en doet nu al zijn riem toe. We hadden allebei niet verwacht wie er daar stond.

Jonas pov
Oneen ,Mila komt tegen mij staan. Ik leg men armen over haar schouders over haar borsten heen. ' Dina?!' Schrik ik. Mila schrikt ook maar wil haar op de eerste plaats jaloers maken. Ze draait haar om en kust me op de lippen , lang en van kant naar kant bewegend. Met haar handen in men nek , ik snap haar spelletje dus ik neem het ervan en wrijf men beide handen over haar zachte ronde kont. Dina zucht en zegt:' je bent nu van me af maar ik kom terug.' Ze loopt weg en Mila juicht.

Mila pov
Ze is weg , denk ik. Ik ben super blij en kus rap nog eens Jonas voor ik me verder ga kleden om te gaan optreden. Jonas wil me maar al te graag helpen met omkleden maar tot zijn teleurstelling sla ik speels de badkamerdeur voor zijn neus toe.

Een kwartier later gaan we het podium op ik ben dolgelukkig en iedereen mag het weten. Ik gooi stiekem op het podium een kusje naar Jonas maar Jimmy vangt het op en kijkt me raar aan. We moeten lachen midden in een lied. Oops , denk ik. Na het optreden maken we onze valiezen en stappen we gezellig het busje in. Jules heeft het hele evenement gefilmd en daar kijken we nu naar in het busje. Maar op de rit terug worden we tegengehouden....

Niet zo lang

Niet zo trots op in men hoofd leek het leuker .....

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu