Mila pov
Zijn gezicht was helemaal rood en niet van schaamte maar van bloed die er daar net nog helemaal op zijn gezicht zat . " Jonas , liefje , wat is er gebeurt ?" Vraag ik hem zacht. Yoni is naar buiten ze kon het niet aan om haar stiefbroer zo te zien en stress kom haar baby niet aan. " niets Mila , maar ik ben blij dat je hier bent ." Ik lev men hand op de zijne en zeg:" altijd Jonas , altijd, we geraken hier samen uit en we worden er sterker van." Jonas krijgt een kleine lach. De cipiers kijken heel de tijd naar hem, precies of hij de grootste gevangene is in het gebouw. " Mila , Dina is me er in aan het luizen." Zegt hij zacht tegen me." ik weet het liefje" zeg ik fluisterend. Want de muren hebben hier overal oren. "Ik krijg je hieruit." Bevestig ik hem. " Jimmy, Alex , Jules , Charlie en men vader zijn al aan het kijken waarmee ze jou kunnen vrijkrijgen en sommige van hen zijn al bij een bevriende agent ." Jonas is precies blij om dit te horen .
Yoni pov
Terwijl ik nog aan het bellen ben met men vader, Krijg ik enorme pijn in mijn buik. Steek na steek en ik kan men geschreeuw niet meer inhouden" aaaaaaauwww." "Wat is er " hoor ik van men vader door de telefoon en dat is het laatste wat ik mij herinner.Ik lig in het ziekenhuis en allemaal mensen staan druk rondom mij mij te onderzoeken. Mijn vader is er ook en die pakt men hand en zegt :" waarom moest je dit geheim houden." " zo boos kunnen we toch niet op jou zijn ! Ik wordt grootvader." Zegt men vader. Hij reageert helemaal anders dan verwacht. Maar ineens zie ik daar iemand staan die ik nooit verwacht had....
JE LEEST
My love my life ~ jila ( voltooid)
Fanfiction#4 fanfictie op 5/1/18 Mijn boek is fictief verhaal over Jila. Jonas en Mila van Ghost rockers lees zeker ook men ander boek !