Mila en Tori gaan direct naar het bureau van de lokale politie. Na een anderhalf uur krijgen ze eindelijk wat info. " familie van Loo?" Vraagt een agent door heel de wachtzaal. "Ja !" Zegt Mila en ze staat recht samen met Tori. Yoni is net ook afgekomen, ongeveer tien minuten geleden. Ze volgen de agent die hun inlicht over zijn beschuldiging
Beschuldiging slagen en verwondingen
Van Dina Clierens
Door Jonas van Loo.Op het blad staat nog veel verzonnen zever. Mila haar hart breekt haar lief zit onderweg naar een gevangenis in Antwerpen. Voor dingen die hij niet had gedaan en daar was zij een ooggetuigen van. Mila laat een verklaring opstellen van wat zij zag, ze gaan het onderzoeken. Tori legt ook een verklaring af van het bedrog van Dina haar zus zoals met die foto.
Ze mogen naar de gevangenis op bezoek.Een uur later komen Yoni en Mila daar aan. Tori ging proberen te slapen haar wallen gingen al op de grond. Mila ging binnen Yoni volgde . Alle spullen zijn net afgegeven ze zijn gefouilleerd en alles is goedgekeurd. Mila en Yoni gaan aan een tafel zitten. Jonas komt binnen Mila begint te wenen en ze staat recht. Jonas knuffelt haar . Eindelijk zijn sterke armen rondom hem. Ze kussen zacht maar een komt een cipier die hun scheidt. " geen lichamelijk contact" zegt hij streng. Ze gaan zitten. Nu pas ziet Mila ....
Tori ligt in Haar vriendjes appartement , samen op bed in hun appartement.. Yoni belt Haar vader en vertelt haar over het gevang , ze is nu even buiten , ze kan het emotioneel niet aan. Mila heeft nu even een prive momentje met haar lief.Jimmy is aan het slapen bij Charlie, hij voelt zich ook onrustig . Dan vertelt Yoni wat er gaande is Met Jonas ...
JE LEEST
My love my life ~ jila ( voltooid)
Fanfiction#4 fanfictie op 5/1/18 Mijn boek is fictief verhaal over Jila. Jonas en Mila van Ghost rockers lees zeker ook men ander boek !