NEDERLAND 2.0

362 10 0
                                    

*mila pov*
Vandaag is het sound checken en kostuums kiezen. Ik heb er wel zin in we zitten met zen alleen aan het ontbijt , behalve Jonas . Die is Zo vriendelijk om een pilletje tegen de hoofdpijn te gaan halen voor Alex. Charlie en ik gaan langs het buffet :" al dat lekkers wat moet ik kiezen" zegt ze. "Ja ik weet het ook niet maar het lekkerste zit toch aan tafel" zeg ik. Nu pas merk ik op dat dat een echt melige opmerking was. Jonas verandert me op bepaalde manieren.

We gaan terug zitten aan tafel en Jonas komt net ook toe. Hij geeft het pilletje aan Alex, die het direct in neemt. Jonas kijkt met grote ogen naar men bord vol lekkers. " ga jij dat allemaal opeten?" Vraagt hij. " ja " zeg ik zelfzeker. Jimmy en Jonas gaan samen om koffie voor hen en daarna lopen ze langs het buffet.

Jonas pov
Het ontbijt is lekker, maar nu gaan we allemaal kleren kiezen voor morgen. We lopen naar de styliste die wat verder in het park is waar we morgen gaan optreden. Ik loop met Mila aan men rechterhand , helemaal vanachter. Er is een meneer van ons mee die zo wat ongeveer onze manager is. Mila en Charlie gaan eerst. Wij , de jongens zitten op het pleintje te genieten van onze zon. " dat duurt wel lang he " zegt Jimmy. " het zijn meisjes he "zegt Alex.

Op dat moment komen de meisjes op ons  af. Maar wij met onze ogen toe zien dat dus niet.Alex heeft geluk dat ze het net niet gehoord hebben, anders zou er wat zwaaien. Mila legt haar op mij en kust me in men nek. " Jonas , Jimmy , Alex komen !" Roept de styliste.

Jimmy en Alex zijn al weg maar ik lig hier vast. Ik geef haar een kus op haar fluweel zachte rode lippen en als ze vanbinnen aan het smelten is door de kus, draai ik haar om en zo ontsnap ik.

Nu, een beetje later, gaan we sound checken op het podium, maar dat duurt niet lang. Alles verloopt vlot , behalve eventjes bij Jimmy , bij zijn drum waren er per ongeluk twee cimbalen van plaats gewisseld waardoor er een apart  geluid bestond. Na nog geen halfuur sound checken zijn we al op de terugweg naar het hotel.

*Mila pov*
We zijn terug in het hotel en besluiten om iets te drinken in de lobby. De lobby is chic wit met gouden en zwarte accenten in en ook nog een mooie gouden luchter. Het verschilt veel van de ontbijtruimte daar is het overal bruin , houten planken aan de rechter muur en de andere delen licht en zacht bruin geschilderd. We bestellen allemaal iets fris om te drinken, niet dat het zo warm is maar toch. Ik nestel me tegen Jonas, ik voel me goed als ik tegen hem zit . Net zoals kleine kindjes zich goed voelen in de armen van hun ouders , een veilig en vertrouwd gevoel.

Charlie en ik gaan niet veel later naar het toilet. Ik zag de jongens weer zuchten. " waarom met twee ?! " vraag Alex altijd en nu was het niet anders. Op het toilet als Charlie klaar is komt ze naar mij. Ik sta bij de lavabos want eigenlijk moet ik niet naar het toilet. " Heey Mila , heb jij toevallig zo een dingetje voor bij het dingetje teveel mee ?" Ze wordt helemaal rood. " je bent de enigste die ik het kan vragen " gaat ze verder.

" ik snap je niet vertel het eens duidelijker." Zegt Mila. Nu vertelt ze het nog weer maar met handbewegingen. Ze wordt nog roder. " een condoom ?! " vraag ik , misschien iets te luid. " ja , ssssttt" zegt ze. " wilde plannen ? Maar wij hebben er nog , ik zal er straks één brengen." Zeg ik als antwoord.

Niet veel later gaan we bijna allemaal terug naar de kamer , om ins klaar te maken om straks te gaan eten . Jonas is nog beneden, hij moest dringend naar het toilet.

Jonas pov
Als ik onze kamer wil instappen , zie ik haar buiten komen met iets in haar handen. Ze kijkt naar mij en ik zie wat het is.  Er breekt iets in me.....

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu