•verdwenen 3•

248 16 0
                                    

Mila pov

Tranen met tuiten springen uit men ogen. Ik probeer het stilste houden dat men kinderen niet zouden wakker worden. Ik blijf staren naar men gsm. Hij wil niet weg van me maar hij wil bij mij zijn. Zijn tranen in zijn ogen op de video vertelden dat. Ze spreken boekdelen.

Ik bel de andere Ghost rockers op en vraag ze om direct naar hier te kopen. Charlie komt binnen en knuffelt me direct. "Meisje toch" ze kijkt me bemoedigend aan. Jimmy heeft Sanne op zijn arm en vraagt:" waar kan ik haar leggen?" Ik wijs naar de kamer van Esmée.

Alex en Jules drukken me een knuffel. We zitten allemaal aan de keukentafel en we overleggen.

Charlie zegt:" mannen wat doen we ?" De jongens kijken diep na. "Mila toon de video nog eens" vraagt Jules. We bekijken de video nogmaals en hij schrijft alles op. "Goed idee" zegt Jimmy. Jules schrijft alles op wat hij kan zien in de ruimte. "Alex, jij en ik zoeken op internet de locatie die het kan zijn en Charlie jij kalmeert Mila en probeert te denken wat en hoe Nina deze dingen kan doen, Jimmy kan jij proberen te zoeken hoe de video verzonden is " zegt Jules. Iedereen knikt en begint aan zen taak.

Na een kwartier komt Charlie verslag doen. " Nina heeft vier broers , oudere broers die alles voor haar zouden doen en ook die hebben slechte vrienden want drie van die vier broers hebben in den bak gezeten" zegt ze ongerust. Jules knikt. "Ik ga verder zoeken" zegt ze en ze gaat terug naast Mila in de zetel zitten. "Het is ergens in Antwerpen , Berchem dat de video is opgenomen en verzonden van een gsm " zegt Jimmy luid. " ja en het is zeker een oud en verlaten gebouw" zegt Alex. "Jongens " roept Mila

" Jules jij bent bevriend met een van de broers" zegt ze verder. Iedereen schrikt op.
"Jules ?" Vraagt Alex

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu