Jonas pov
Ik wil heel rustig en zachtjes opstaan. Maar dat plan mislukt , na enkele hemelse seconden springt er een klein meisje op mij gevolgd door een iets grotere jongen. " papa!" Roepen ze naar mij en ze knuffelen me. " kleine kapoenen" roep ik hun toe. Ik kietel hen elk een beetje en dan pas zie ik de beeldschone vrouw in het deurgat."kom Esmée en Thor" zegt de vrouw en ze laat de kinderen naar de living gaan. De vrouw die nu al van mij is komt naast me liggen en geeft me een kus. " Heey schat, goed geslapen" vraagt ze me.
" ja Nina" zeg ik haar. Nina loopt met mijn kinderen naar de living en ik volg. "Zin om naar mama te gaan" vraag ik aan de kleintjes die een boterham met Nutella aan het eten zijn. Ze knikken hevig. " breng ik ze naar Mila?" Vraagt Nina. Ik zeg rap :" neen, dat doe ik wel." Ze zucht maar daar heb ik geen aandacht voor. Ik trek de kindjes hun kleren aan en help hen met hun boekentas die ze vullen met spullen om mee te pakken naar hun mama. Het is nu vakantie dus we kunnen de kinderen niet wisselen op een tussen uur in het DAM. We wisselen om de twee dagen al één jaar lang. Toen zijn we uit elkaar gegaan. Mila zette het ineens stop en ik weet nog altijd niet waarom. Ze heeft niemand nieuw ofzo , toch niet iemand waarvan ik van af weet. Thor kregen we al vijf jaar geleden en Esmée net nog geen vier jaar geleden.
Nina komt binnen en vraagt:" hou je nog van haar ?" " van wie ?" Vraag ik gespeeld." Van Mila, Jonas !" Ik was bijna twee maanden samen met Nina maar ik denk niet dat ik het nog lang trek, alles ging goed totdat ze bij mij kwam wonen twee weken geleden." Ja natuurlijk ze is de moeder van men kinderen, ze blijft altijd speciaal voor me." Nina heeft er precies genoeg van en loopt weg mijn appartement uit.
Charlie pov
"Ja komaan jongens , dat decor moet er al opstaan" roep ik naar de toneelknechten. Mijn productiehuis/theatergroep heeft twee theater stukken lopen en één serie op televisie en één die nu wordt gedraaid. Vandaag had ik een rustig dagje met men man en dochter uitgesteld om te komen kijken naar de vooruitgang van het theaterstuk : "vrouw van de zeven zeeën"
" ik kan niet mijn productiehuis: bevertheater zijn naam hier onder plaatsen als ik er niet tevreden over ben " zeg ik iets te streng. Na een halfuur zijn we klaar. Ik probeer zo vriendelijk mogelijk de knelpunten uit te leggen aan de crew en cast. " komaan jongens morgen is de première" zeg ik opbeurend en zij gaan nog een hele dag verder terwijl ik naar men dochter ga. Ik kom aan in het park en daar zit men man Jimmy en men dochter van vijf en een half : Sanne. Sanne heeft problemen met haar rechteroor. Ze kan niet zo goed horen daar en draagt dus een hoorapparaat voor kinderen. " mama" roept Sanne en ze loopt naar mij. Ik kus Jimmy en nestel me in zijn armen. Samen kijken we naar hoe onze knappe dochter speelt in de zandbak recht voor ons. " mis je het niet op het DAM?" vraagt Jimmy " neen , een beetje , ik weet dat Alex het goed doet! Mist de directeur me misschien?" Plaagt ze hem. Sanne onderbreekt het gesprek en vraagt: "wanneer komt meter Mila, mama ?" Charlie zegt erop:"straks als papa is gaan werken." Sanne speelt verder en het CHIMMY koppel kust de boel bijeen.
Niet veel later is Jimmy weg en Mila net toegekomen. We kussen elkaar vriendschappelijk en Sanne krijgt ook een knuffel. " waar zijn Thor en Esmée ?" Vraagt ze schattig. " ze komen morgen mee, ze zijn nu nog bij hun papa" antwoordt Mila eerlijk. Ze krijgt een melding op haar gsm en dat valt me op. Er staat :'LIEVERD' op haar gsm. Haar achtergrond foto is die van haar gezin: Thor , Esmée, zijzelf en Jonas. " waarom vertel je hem niet dat je hem nog graag ziet" vraag ik. "Je weet het wel en ik heb het uitgemaakt" zegt ze droevig. " die persoon die Jonas via jou bedreigde is weg en je had het hem moeten vertellen, hij ziet ervan af dat hij jou kwijt is en jij zeker van hem." Zeg ik wijs. Mila haar ogen beginnen te tranen:" daar is het te laat voor hij heeft Nina" zegt ze zeer droevig. "Maar één die Nina is irritant en twee Jonas heeft Jimmy vertelt dat hij het niet lang meer gaat uithouden met Nina, dat het een ramp is." Zeg ik opbeurend.
JE LEEST
My love my life ~ jila ( voltooid)
Fanfiction#4 fanfictie op 5/1/18 Mijn boek is fictief verhaal over Jila. Jonas en Mila van Ghost rockers lees zeker ook men ander boek !