ROUTINE?!

378 19 0
                                    

Jonas pov
Ik pak Mila vast aan haar hand, ze wil er niet als een mietje uitzien maar ik weet dat ze bang is. Het zijn witte en Blauwe lichten voor ons. 'Is dat ...' zegt Jules vragend. ' Ja ' antwoord Jimmy sneller dan het einde van Jules zijn zin. 'Politie ?! ' roept Charlie het uit. Mila laat men hand los, we hebben niets fout gedaan dus ze moet niet bang zijn, daar heb ik haar daarnet nog Overtuigt van. Ze geeft me een kus op men linkerwang en zegt dan :' een controle post zeker .' Jimmy kijkt haar raar aan. Het is wel wat afgelegen voor zo een post .

Mila pov
Ik probeer gewoon iedereen kalm te houden maar Jimmy verprutst het weer. Alex stopt bij de post en we worden gevraagd om uit te stappen. Eerst gaat Jimmy dan helpt hij Charlie uit het busje. Jonas gaat daarna en houdt de stoel naar voor dat ik kan uit stappen. Als hij de deur sluit zoek ik heel voorzichtig met men vingers naar zijn hand die ik niet veel later vast pak. Jules en Alex waren er al uit want die moesten via andere deuren. De politie wil onze identiteitskaarten zien en de papieren van de auto. We stribbelen niet tegen en doen alles wat ons gevraagd wordt ineens komt de ene mannelijke agent met bruine lange lokken en een wilde snor op ons af, hij kijkt boos en serieus. ' Jonas van Loo?' Zegt hij . Jonas steekt zijn hand op. ' iedereen behalve Jonas mag door.' Ze stappen met bevestiging van Jonas in de auto. Behalve Ik , ik zeg:' ik blijf bij hem.' Jonas zegt vriendelijk  :' neen jij gaat mooi mee liefje.' Ik kijk boos en hij geeft mij een kus op mijn lippen. ik stap vol tegenzin in en ze vertrekken.

Als ik thuis wordt afgezet zit Yoni voor men deur. Ik laat haar binnen en ze vraagt :' waar is Jonas ?' Ik leg haar alles uit wat er gebeurt is. Ze sms't Tori het verhaal in het kort en begint dan wat te wenen. 'We hebben een brief ontvangen dat ze hem willen oppakken voor slagen en verwondingen.' Ik schrik :' dat doet Jonas toch niet .' Yoni. Zegt : ' het is tegen een Dina ofzo.' Ik word boos en de temperatuur stijgt in mijn lichaam. Ineens wordt er aan gebeld. Het is tori en ze komt mee naar boven. ' Dina wol Jonas voor haarzelf ze bedreigt mij en Jonas al een maand .' Zeg ik serieus . ' achtervolgen , smsen en ons tegen elkaar opzetten.' Tori en Yoni schrikken. ' dus jij hebt hem niet bedrogen ?' vraagt Tori. Mila schudt haar hoofd . Tori pakt Mila vast en knuffelt haar. Maar wat gebeurt er allemaal bij de politie ?! Was Dina haar vader geen commissaris ?!

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu