•liefde op alle manieren•

371 17 3
                                    

Mila haar mond valt open en die van jonas volgt. Twee schattige kindjes lopen hand in hand naar hun toe. "Die hebben we goed opgevoed" zegt Mila. Esmée springt in haar armen en Thor in die van zijn papa. "Ik ben trots op u jongen" fluistert Jonas hem toe. "Hoe was het ?" Vraagt Mila als ze baar de auto stappen. "Super ik heb vriendjes" zegt Esmée. Mila lacht haar gelukkig toe. "Wie heeft er zin in mac Donalds ?" Roept jonas. "Ik" roepen ze beide luid. "Jonas weeral vettig"zegt Mila geïrriteerd. "Alsjebliefttt" smeekt Jonas als ze parkeren op de mac do parking. Esmée en Thor doen ook mee. "Alsjeblieft" zegen ze. Mila zegt:"alle dan maar daarna gaan jullie allebei douchen " "ik ook?" vraagt Jonas kinderachtig. Ze wrijft haar hand over zijn wang en zegt stil: "jij moet iets anders doen" en ze stapt uit.

30 minuten later
Mila steekt Esmée onder de douche. "Ik kan dat wel zelf mama" zegt Esmée. Mila trekt haar handen Weg en legt haar badjas klaar. "Thor na je zus ben jij" roept Mila. Jonas zit te werken in de living. Hij start zijn laptop en maakt een word-document. Hij schrijft van alles op een cursus blad. Esmée komt in de zetel voor haar zitten met haar badjas aan. "Mag ik TV kijken papa?" Vraagt ze. Jonas knikt instemmend maar schenkt haar niet veel aandacht. Hij is te druk bezig. Mila komt achter hem staan en vraagt:" wat doe je ?" Ze legt haar handen op zijn schouders en brengt haar borstkas tegen zijn bovenrug. "Een beetje voor school , een taak voor de tweedejaars" zegt hij niet oplettend. "Oke ik laat je" zegt ze en ze is weg. Hij pakt nog rap haar hand met het besef dat je vrouwen goed moet behandelen en zeker de deze want die wilt hij houden. Hij trekt haar naar hem toe en kust haar lang en zacht op haar donzige lippen. Ze trekt na een tijd weg en likt haar lippen. Met een grote glimlach gaat ze naar Thor die nog aan het douchen is.

Thor en Esmée zijn net gaan slapen en Mila komt weer bij Jonas hangen. "Nog veel werk?" Vraagt ze lief. " nog een tien minuutjes" zegt hij. "Oke ik haal de massage olie al" zegt ze. "Zo lief" zegt Jonas. " niet voor jou , jij gaat mij masseren" zegt ze Met een sexy ondertoontje. Mila legt een matras voor de TV en schenkt twee glazen wijn in. "Klaar " hoort ze Jonas roepen. Hij sluit zijn laptop en komt naar haar toe. Mila trekt haar T-shirt af en haar beha. Ze legt haar op de matras en Jonas komt erboven zitten. Hij wrijft zijn handen met de olie op en begint haar te masseren. Eerst haar nek dan haar rug en als een echte snoeper gaat hij naar de zijkant van lichaam ook smeren om toch een glimp van haar borsten te hebben. Daarna gaat hij over haar onderrug en ook een beetje onder de riem van haar broek. Mila is ondertussen in slaap gevallen . Jonas tilt haar op, neemt haar broek af , doet haar een slaap t-shirt aan en legt haar onder het deken. Hij gaat terug naar de living , zet zijn laptop op de matras en begint weer te werken.

Mila voelt naast haar en ziet haar man niet liggen. Ze schrikt op, ze weet dat hij haar gemasseerd heeft en dat ze toen in slaap is gevallen. Hij zal haar waarschijnlijk in bed hebben gelegd. Ze kijkt in de badkamer , bij de kinderen , die nog slapen en dan in de living. Daar ligt hij op de matras met zijn laptop voor hem. "Euhm " zegt ze en daardoor wordt hij wakker. Hij opent zijn ogen en hij kijkt verbaasd. Ze zegt boos :"was ik niet goed genoeg?" En ze kijkt naar de laptop. "Neen neen het is niet wat je denkt" zegt hij.

Ze loopt naar de slaapkamer en hij volgt haar. Ze zet haar op bed en hij zegt:" ik hou van je en natuurlijk heb ik aan jou genoeg, ik was gewoon aan het werken en niet aan het"zegt hij, hij kan zijn zin niet afmaken of ze legt haar vinger al op zijn mond. "Dat weet ik toch" zegt ze lief. "Ik vind het gewoon schattig als je me zo gerust probeert te stellen" zegt ze . " stout mens" zegt hij met een lach en hij duwt haar op bed. Hij kust haar vol , maar dan komen de kindjes binnen. " eihhh mama, papa!" Zegt Thor. Mila en Jonas lachen en kussen elkaar nog eens expres.

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu