Mila duwt Yoni weg en holt naar boven, direct Jonas zijn kamer binnen. Jonas zit op bed samen met zijn moeder en nog een ander meisje. Jonas weent bijna. Yoni volgt Mila op de trap. Tori zegt boos tegen Mila: 'sorry, hoor maar wat kom jij hier nog doen.' Mila schrikt en zegt :' wat is er ?' Het meisje kwam haar bekend voor maar, ze wist niet direct wie ze was.' Jonas weent harder en loopt naar de badkamer Mila volgt hem en ze doet de deur opsloot dat de rest niet kan komen. Ze pakte hem aan zijn schouder. Jonas schudt Mila van haar af. Ze vraagt :' wat Is er nu ?' 'Waarom vraag je dat, ik heb de foto's gezien.' 'Foto's van wat ?' Jonas toont een foto waar Mila op staat met een jongen in het park. 'Wat?' Zegt Mila geschrokken . Ze draait zijn hoofd naar haar:' lief dat is mijn tegenspeler van in die nieuwe serie waar ik in mee doe maar er is gewoon een andere achtergrond op, wie heeft je die foto laten zien?' Ze toont als bewijs de foto met originele achtergrond. Jonas zegt : ' dat meisje daar, ze volgt bij mij gitaarles maar ik ken haar naam niet. ' Mila zegt : ' misschien zit zij er voor iets tussen liefje ?' 'Nja maar ik kan nu niet meegaan he, want als zij het niet is?'
Mila zegt :'kom vanavond en zeg tegen je moeder dat je bij een vriend gaat om te bekomen?' Jonas knikt, hij vindt het een goed idee. Hij kust Mila zachtjes op haar fluweel zachte lippen. Mila fluistert in zijn oor :'ik zie je graag.'
Mila komt al fake wenend de badkamer uit en loopt direct weg naar buiten , daar starten ze het busje en vertrekken naar de Ardennen. 'Mila wat is er ' vraagt Charlie. Mila zegt : ' niks maar stop aan het station, Jonas komt naar daar.' Mila legt alles uit aan de rest zelf van de bedreigingen via sms, ook al weten ze niet of dat er iets mee te maken heeft.
Een half uur later komt Jonas ook toe aan het station, Alex pakt zijn koffer en smijt het in het busje. Mila springt op hem en kust hem lang. Ze stapten samen in het busje en genoten heel de rit van het bij elkaar zijn. 'Ik zie je ook graag ' zegt Jonas ineens.
Ze zoeken het meisje haar naam op via de leerlingen lijst via Jonas zijn gitaar lessen: Anouk neen die is luidruchtiger , Tina neen die zit altijd vooraan, Han neen dat is een jongen, Gert neen ouder en jongen. Op het einde gaat het nog tussen twee mensen Sanne Clierens of Ute Devas. 'Wacht ' zegt Mila. 'Clierens ?' 'Ja Clierens ' zegt Jonas. 'Dat is de zus van........' 'we zijn er zegt' Alex
'Van wie is het de Zus Mila ' vraagt Charlie nu . 'Een meisje die nog bij ons op het DAM heeft gezeten en die helemaal zot was van Jonas' Jonas schrikt op 'van mij .' ' Dina Clierens.' Alle vijf de gezichten schrikken. 'Was die op Jonas, die kon toch beter krijgen ' zei Jimmy. Jonas keek boos naar zijn vriend en iedereen behalve Jonas moest lachen.
Ze stapten uit met nog veel vragen, maar daar was nu geen tijd voor. 'Hallo ik ben Quinten, jullie begeleider' zei de man voor hun , Charlie fluistert in Mila haar oor dat hij niet mis is. Maar Jonas en Jimmy hebben het gehoord. ' geen meisjes met jongens in de tenten en twee personen per tent. Iedereen kijkt droef behalve Jules en Alex want die liggen gewoon bij elkaar.
Ze gaan allemaal rap slapen na een lastige dag, maar wat zal hun morgen te doen staan ?
JE LEEST
My love my life ~ jila ( voltooid)
Fanfiction#4 fanfictie op 5/1/18 Mijn boek is fictief verhaal over Jila. Jonas en Mila van Ghost rockers lees zeker ook men ander boek !