DINA 2

416 16 0
                                    

Net als ze bij de rest van de groep aankomen , pakt Dina Jonas zijn hand. Jonas schrikt en trekt zijn hand los. Maar het is al te laat zeker twee kinderen hebben een foto van hun en sturen die naar Mila via de gps. Jonas denkt :' wat een opgezet spel.' Hij krijgt het ervan hij wordt woest. Hij gaat rap terug naar Mila maar die zit daar niet meer.

Jonas pov
Mila is er niet meer, ze zal boos op me zijn. Wat een dom kieken ben ik toch. Ik ga naar Alex en Jules en vraag waar ze is . Ze zeggen dat ze boos is weg gelopen naar de tent. Alex neemt onze tocht even op zich en ik ga naar Mila haar tent. Ik durf niet jaar binnen gaan , ik ben nog nooit zo bang geweest om onder ogen te komen met haar. Ik wil haar niet verliezen. We hebben zoveel meegemaakt en ik zie haar zo graag. Ik heb nog nooit zo iets gevoelt voor een meisje, eigenlijk zelf ook niet voor een jongen.

Het is precies of ze stukje per stukje men hart op eet en in haar bezit neemt en als ik wil verder leven moet ik dicht bij haar zijn dat mijn hart weer geheel is.

Woow, ik ben echt aan het veranderen , dit is niet stoer. Maar zo voel ik me dus echt.
Ik besluit om toch naar binnen te gaan, ik zie dat ze boos alles op bed smijt. Al haar kleren , schoenen , make-up en je zou het niet verwachten maar daar heeft ze veel van. Ik ga naar haar toe en probeer haar vast te nemen.

Ze stribbelt tegen harder en harder, maar dan pak ik haar zo hard vast dat ze precies smelt tussen met geklemde armen. Ze weent en ik kus haar op haar kruin. Ik zeg zacht in haar rechteroor:' het spijt me .' Ze zegt half wenend:' het is niet jouw schuld.' Na een poosje praat ze verder :' ik ben haar zo beu en ze probeert echt alles maar Ik wil je niet kwijt.' Dat laatste was wat zachter maar ik versta het. Ik pak haar nog eens vast :' zo rap geraak je niet van me af' zeg ik met enige fleur in men stem.

Mila pov
Hij is zoooooooooooo lief. We gaan op het bed zitten en knuffelen nog een tijdje hier voel ik me veilig. Maar in men hoofd bedenk ik een zoete wraak ...

My love my life ~ jila ( voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu