😇1.Bölüm😇

2.3K 137 194
                                    

Üniversitenin ilk gününün güneşli bir hava ile başlaması Sehun' u gülümsetti. Başucunda çalan alarmı kapatarak yatağından çıktı. Banyoya gidip yüzünü yıkadıktan ve dişlerini fırçaladıktan sonra dolabının önüne geçti. Okulun ilk günü için güzel kıyafetler seçmeliydi. Çünkü yeni bir ortama giriyordu. İlk izlenime önem verdiği için temiz ve şık olmak istiyordu. Üzeri için gök mavisi bir gömlek ve altı için siyah dar kot pantolon aldıktan sonra dolabın kapağını kapatarak giyinmeye başladı. Ardından siyah saçlarını da yandan ayırıp alnına dökülmesine izin verdi. Güneş gözlüklerini de takıp evden çıktı.

Otobüs durağında heyecanla bir o yana bir bu yana gidip gelen genç, duraktaki diğer insanların dikkatini çekiyor ve meraklarını uyandırıyordu. Duraktaki insanların neredeyse hepsi gencin neden kıçında kurt var gibi yerinde duramadığını merak ediyorlardı. Oysa Sehun sadece heyecanlıydı. Yaşlı teyzelerden biri daha fazla merakına dayanamayarak gence sordu.

"Evladım, sabahtan beri başımızı döndürdün. Otur da bekle otobüsünü."

Sehun önce etrafına bakınıp sonra kadına döndü ve işaret parmağı ile kendisini gösterdi.

"Bana mı dediniz?"

"Sana dedim ya! Ne dönüp duruyorsun leş görmüş akbaba gibi?"

"Canım dönmek istiyor belki teyze. Ben sana neden oturuyorsun diye soruyor muyum? Gencim ben. Yerimde duramıyorum. Ayrıca otobüs beklemiyorum ben. Arkadaşım gelecek."

Durağa yanaşan gri orta halli araba ile kadına dönüp son bir atan Sehun, arabanın ön yolcu koltuğunun kapısını açtı ve bindi.

"Gazla kanka. Bir an önce gidelim. Teyze beni gebertecek."

Chanyeol sırıtıp arabayı duraktan uzaklaştırdı. Kampüse doğru sabit bir hızla ilerlerken Chanyeol, bir anda arabayı başka sokağa sürdü. Sehun önce şaşırsa da sonradan anlamıştı. Chanyeol' ün sevgilisi Baekhyun' u alacaklardı. Yine Sehun' a arka koltuk yolları görünmüştü. Bir apartmanın önünde durduktan sonra Chanyeol, Baekhyun' u aradı.

"Aşkım?"

...

"Evet, aşağıdayız. Gel hadi, ilk günden geç kalmayalım."

...

"Ne demek 15 dakika Baek? Sakın süsleneyim deme! Çabuk ol."

Chanyeol telefonu kapattıktan yaklaşık 15 dakika sonra Baekhyun apartman kapısında göründü. Yine ne yapmış, etmişti, arkadaşı ve sevgilisini 15 dakika bekletmişti. Gülümseyerek arabaya yaklaşırken Sehun arabadan inip arka koltuğa geçti. Baekhyun ise ön tarafa oturmuştu. Chanyeol' ün yanağına sulu bir öpücük bırakıp Sehun' a gülümseyerek göz kırptı.

"Selam!"

"Sana da Baek! Bizi yine beklettin."

"Ne yapayım Sehun-ah, ne giysem bilemedim. Hadi gidelim de yeni okulumuza bakalım. Çok heyecanlıyım."

Sehun ve Chanyeol' ün baş sallamasıyla Baekhyun onları beklettiği için kızgın olduklarını anladı ve koltuğa sindi. Yol boyunca arada şakalaşarak, arada bölümleri ile ilgili sohbet ederek okula gelmişlerdi. Ellerindeki kampüs haritasına baktılar. Hepsi de fen fakültesindeydi. Sadece bölümleri farklıydı. Chanyeol ve Baekhyun, tarih bölümünde, Sehun ise matematik bölümündeydi. Chanyeol ve Baekhyun ilk derslerinin ikinci katta olduğunu söyleyip el ele tutuşarak merdivenlere yöneldiler. Sehun ise ders programından ilk dersinin giriş katında olduğunu görüp, kapıların üzerindeki numaralara bakarak dersliği aramaya başladı. Gözünü sıra sıra olan kapılardan bir an olsun çekmiyordu. Oysa önüne bakması gerekirdi. Çünkü eğer arada bir önüne baksaydı şu anki çarpışmayı yaşamayacaktı. Biriyle çarpıştığı için yere düşüp, önüne döndüğünde başı öne eğik olduğu için yüzü görünmeyen bedenle panikledi ve hemen ayağa kalkıp, elini koyu kahverengi saçlı bedene uzattı.

Cute? (HanHun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin