😈8.Bölüm😈

1K 90 66
                                    

Chanyeol' ün 1 hafta önceki tehdidi yüzünden sürekli diken üstünde gibi hareket ederek dersliğe girdi Baekhyun. Chanyeol, 1 hafta önce ona ' görürsün' dedikten sonra ortadan kaybolmuş ve bir daha da görünmemişti. Ayrıca o gün Ren ve Jonghyun arasında yaşananları da öğrenmişti. O günden beri Ren bazen Hyun ikilisinin evinde kalıyordu. Okulda ise Ren yine JiHee ile takılıyor, Hyun ikilisi de önceki kadar vıcık vıcık olmasalar da sevgili rolüne devam ediyorlardı. Bu konuda Ren' den izin almışlardı, sonuçta Jonghyun ve Ren yeniden sevgiliydi. Ayrıca Ren, Chanyeol' ün yaptıklarını duyunca çok kızmıştı ve Chanyeol' e gerçeği söylemeyeceğine dair söz vermişti.

Baekhyun 1 hafta önceki tehdidi düşünerek yerine geçip oturdu ve etrafa baktı. Chanyeol yine yoktu. Aslında bu durum onu üzüyordu. Çünkü Chanyeol' ün kendisini yeniden kazanmak için mücadele etmesini istiyordu ama Chanyeol kaçmayı, ortadan kaybolmayı seçmişti. Madem öyle, o da Chanyeol' ü gerçekten unuturdu. Sinirle kitabını açıp incelemeye başladı. Baekhyun, kitabın sayfalarını yırtacakmış gibi çevirirken asistan gelince duraksadı ve konuşmaya başlayan kızı dinledi.

"Arkadaşlar, Profesör Yook SungJae yurtdışında bir seminere katılacak. Bu yüzden önümüzdeki 2 hafta boyunca Profesör Yook ile olan dersleriniz iptal. Eğer bugün başka dersiniz yoksa evlerinize gidebilirsiniz."

Baekhyun oflayarak kitabı kapattı ve ayağa kalktı. Boşuna uyanıp da bunca yolu teperek okula gelmişti. Madem böyle bir şey vardı daha önceden panoya asılmalıydı! Homurdana homurdana bahçeye çıktı. Sehun ve Jonghyun' a dersinin boş olduğunu ve eve gideceğini yazdığı bir mesaj attı ve etrafına baktı. Herkes derste olduğu için sadece kendi sınıfındakiler vardı ve onlar da otobüs durağına gidiyorlardı. Baekhyun da tam onların peşine takılacaktı ki vazgeçti. Zaten bu ara canı sıkkındı, biraz yürüyüp hava alsa iyi gelirdi. Hava serin olduğu için ceketinin önünü kapatıp, caddeye çıktı.

***

Chanyeol, tam bir haftadır olduğu gibi yine Baekhyun' u gözetliyordu. Bir plan yapmıştı ve bunu uygulayabilmesi için Baekhyun' un yalnız olması gerekiyordu. Ama Baekhyun bir türlü yalnız takılmıyordu ki! Ya HanHun çifti oluyordu yanında ya da pis sevgilisi Jonghyun denen bok herif... Ama pes etmeden takip etmeye devam ediyordu. Okulun koridorunda düşüncelere dalmış, sınıfın kapısını izlerken, bir anda kapının açılmasıyla hızla kendini kolonun arkasına attı. Herkes daha 10 dakika önce girdiği sınıftan çıkıyordu. Ders boş olmalıydı. Gözünü kapıdan ayırmadan bekledi. Baekhyun' un kapıdan çıktığını görür görmez gizlenmeye çalışarak peşine takıldı. Bahçeye çıktıktan sonra otobüs durağına doğru bakan Baekhyun' un, otobüsle gitmemesi için dua etmeye başladı Chanyeol. Kısa bir duraksamanın ardından Baekhyun caddeye doğru yürüyünce gülümsedi. Tanrı dualarını duymuştu. Vitrinlere bakarak yürüyen Baekhyun' u takip etmeye devam etti. Baekhyun' un artık eve gitmek istediğini girdiği ara sokaktan anladı ve bir kez daha gülümsedi. Çünkü bu sokak boştu. Şehir planlaması sebebiyle bütün evler yıkılacak ve yenileri yapılacaktı. Aradığı fırsatı burada bulabilirdi Chanyeol. Ara sokakta Baekhyun adımlarını hızlandırınca, Chanyeol de hızlandı ve daha fazla sabredemeyerek atağa geçti. Elindeki pamuğa, pantolonun arka cebinden çıkardığı eteri döküp, şişeyi tekrar cebine koydu ve ağzındaki maskeyi çıkarmadan Baekhyun' un üzerine atıldı. Ama hesaba katmadığı bir şey vardı. Baekhyun ve hapkido... Daha ne olduğunu anlayamadan kendini önce havada uçarken sonra da yerde sırtı ağrırken buldu. Büyük ihtimalle Baekhyun, pamuğu ağzına bastırmak için uzattığı kolunu tutup onu üzerinden aşırıp yere fırlatmıştı. Acıyla kıvranırken ayağa kalkmaya çalıştı. Baekhyun dövüş pozisyonu almıştı.

"Kimsin bilmiyorum ama çok yanlış kişiye çattın dostum. Savaş mı istiyorsun? Kamooon!"

Baekhyun bağırıp, Chanyeol' e doğru koşmaya başlayınca Chanyeol korkuyla kaçmaya başladı. Ama Baekhyun peşini bırakmıyordu. Chanyeol önde, Baekhyun arkada koşuyorlardı. İlla ki dövecekti. Chanyeol nefesinin kesildiğini hissetmeye başlayınca, uzun bacaklarının avantajını kullanıp bir çırpıda sağ tarafındaki bahçe duvarına tırmandı. Baekhyun ise önünde durup, derin nefesler alırken elini beline koydu.

Cute? (HanHun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin