😈14.Bölüm😈

870 75 60
                                    

-3 ay sonra-

"Sehun?"

Sehun yemek tabağına diktiği bakışlarını, yaşından daha genç gösteren, güzel kadının yüzüne doğrulttu.

"Buyurun efendim."

"Yemeği beğenmedin mi tatlım?"

Kadının tek kaşını kaldırıp, yüzünde hafif bir gülümseme ile sorduğu soru Sehun' un paniklemesine neden olmuştu. Hemen ellerini kaldırıp yüzündeki gergin ifade ile iki yana salladı.

"H-hayır efendim. Gerçekten her şey çok lezzetli... Ellerinize sağlık."

Kadın kıkırdayarak başını iki yana salladı. Çok sevimliydi bu çocuk.

"Anladım tatlım. Panik yapmana hiç gerek yok. Sadece az yediğini görünce böyle düşünmüştüm ama sanırım başka bir sebebi var. Yoksa benim yanımda kendini gergin mi hissediyorsun?"

Evet, gergin hissediyordu ama bunu açık açık kadının yüzüne söyleyemezdi. Çünkü geldiğinden beri bu güzel kadın ona çok iyi ve sıcak davranmıştı. Yani gerilmesi için bir sebep yoktu ama Sehun kendi kendine olayları büyütüyordu işte. Tam itiraz etmek için ağzını açmıştı ki Luhan ondan önce davranıp konuşmaya başladı.

"Elbette geriliyor, anne. Sonuçta kaynanasıyla tanışmak ve ona kendini sevdirmek için burada. Gerçi senin sevip sevmemen çok önemli değil bence. Sonuçta evlenecek olan benim ve ben de Sehun' u çok seviyorum ama gel de bunu müstakbel damadına anlat işte."

Bayan Lu gözlerini kısarak oğluna baktı. İyice terbiyesizliği ele almıştı bu çocuk.

"Bana bak velet, alırım seni ayağımın altına. Ne demek senin sevip sevmemen önemli değil. Elbette önemli. Sen benim oğlumsun sonuçta. Laflarına dikkat et. Ayrıca Sehun' u sevdim ben. Çok tatlı çocuk."

Kısık gözlerle Luhan' a bakarak başladığı konuşmayı, gülümseyerek Sehun' a bakıp bitirmişti Bayan Lu. Sehun ise Bayan Lu' nun son cümleleriyle rahatladığını hissederek gülümsedi. Kendini Luhan' ın annesine sevdirdiği için mutluydu. Her ne kadar Luhan bunun önemli olmadığını söylese de önemliydi. Çünkü o sevdiği adamın annesiydi. Onu büyütüp bu yaşa getiren kadındı. Eğer Bayan Lu Sehun' u sevmeseydi Luhan annesinden Sehun için vazgeçerdi ve Sehun bunu istemiyordu. Çünkü kendi annesi ve babası, oğullarının Luhan ile sevgili olduğunu öğrendiği anda Sehun' u evden kovmuşlardı. Annesi de Sehun' dan nefret ettiğini söylemişti. Bu yüzden Sehun, Luhan' ın annesinin kötü dileklerini duyarak yaşamak istemiyordu. Onun aşklarına destek olmasını istiyordu. Ama Bayan Lu kendisini sevdiğine göre sorun kalmamıştı. Gerginlikten yiyemediği güzel yemeklere döndü ve yemeye başladı. Bir yandan da Bayan Lu' nun başlattığı sohbete katılmaya çalışıyordu. Bayan Lu okulunu, derslerini falan soruyordu. Sehun da ona cevap vermeye çalışıyordu. Bir anda Luhan' ın telefonunun çalmasıyla sohbet eden ikili merakla ona doğru döndüler. Luhan da aramayı cevaplayıp konuşmaya başladı.

"Alo?"

...

"Ne!?!"

...

"Tamam konum at, biz hemen geliyoruz."

Luhan telefonu kapattıktan sonra Sehun' a baktı ve ardından annesine döndü.

"Anne bizim kalkmamız lazım. Acilen gitmemiz gerekiyor."

Kadın daha nereye demeye kalmadan Luhan, oturduğu sandalyeden kalktı ve Sehun' un elini tutup onu da sürükledi peşinden. Sehun ise bir yandan Luhan' ın peşinden yürüyüp bir yandan da Bayan Lu' dan özür dileyip başını eğiyordu sürekli.

Cute? (HanHun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin