"Sevgiliiiimm~ aç bakalım ağzını. Hadi bak uçak geliyoooor.~~"
Jonghyun elindeki kaşığı, Baekhyun' un ağzına yaklaştırıp konuşurken, göz ucuyla karşı masada elindeki çubukları sıkarak bükmek üzere olan Chanyeol' e ve Chanyeol' ün hemen arkasındaki masada gözlerini bir dakika bile ayırmadan kendilerine bakan Ren' e bakıyordu. Baekhyun' u öpmesinin üzerinden iki gün geçmişti ve HunHan fanları (Sehun baskın göründüğü için öyle bir çift ismi seçmişlerdi) Hyun ikilisine de fan olmuştu. Ve şu an Jonghyun eliyle Baekhyun' a yemek yedirirken bir köşede feels geçiriyorlardı.
"Aaaa~"
Sehun, ağzını beş karış açıp 'aaa' sesi çıkaran Luhan' a döndü.
"Han... Ne yapıyorsun sevgilim?"
Luhan, göz devirip ağzını kapattı ve ofladı.
"Şu sahte sevgililer kadar olamadık yahu! Sen de beni beslesene elinle!"
Sehun şaşkınlıkla Luhan' a baktı.
"Han, saçmalama. Bence çok itici bir görüntü... Neden böyle şeyler yapmak istiyorsun?"
Luhan başını arkaya çevirip, 'kyaaa' diye bağıran kızlara baktıktan sonra tekrar Sehun' a çevirdi.
"Onları görüyor musun? Onlar bizim fanlarımızdı. Bize fan sayfası bile açmışlardı. Ama şimdi bu iki salağa bakarak feels geçiriyorlar. Üstelik gerçek bile değiller! Ama biz gerçeğiz. Bizi görünce feels geçirmeliler!"
Sehun, Luhan ile baş edemeyeceğini anlayıp çatalına biraz masadaki pastadan aldı ve Luhan' a baktı.
"Aç hadi ağzını..."
Luhan istediğini yaptırmanın etkisiyle sırıtarak ağzını açtı. Luhan' ın sırıtışı Sehun' un sinirini bozmuştu. Elindeki çatalı sinirle Luhan' ın ağzına itti. O an Luhan' ın gözleri kocaman açıldı ve gözleri yaşardı. Evet, Sehun çatal ile, Luhan' ın damağını çizmişti resmen. Bir şey belli etmemeye çalışarak ayağa kalktı ve ağzındakini yutmak için uğraşarak tuvalete ilerledi. Sehun da Luhan' ın canını yaktığını anlayıp, üzüntüyle arkasından gitti. Tuvalete geldiğine ağzını çalkalayan Luhan' ın yanına yaklaştı.
"Ö-özür dilerim sevgilim. Bir anda istemeden oldu."
Luhan, duymamış gibi yapıp ağzını kocaman açtı ve telefonun ışığını damağına tutup, aynadan çizilen yeri görmeye çalıştı. Kanamadığına göre büyük bir yara değildi ama yine de canı yanmıştı. Ağzını daha büyük açıp başını iyice arkaya yatırdı. Sonunda görebilmişti. Damağında kırmızı ve kabarık 2 tane çizgi vardı.
"Han... Konuşmayacak mısın benimle? Özür dilerim. Gerçekten isteyerek olmadı. Bir anda fazla ittim çatalı. Canın çok acıyor mu?"
Luhan boş gözlerle Sehun' a baktı. Neredeyse ağlayacaktı Sehun. Biliyordu istemeyerek olduğunu ama Sehun' un kendisi yüzünden ağlaması da garip bir zevk veriyordu Luhan' a. Elbette canını yaktığı için ya da büyük acılar çektiği için ağlaması hoşuna gitmezdi ama affedilmek için ya da sevişme sırasında zevkten ağlaması başkaydı. Bir şey demeden Sehun' un yanından geçip gidecekken Sehun' un kolunu tutmasıyla gözlerini yine sevgilisine çevirdi Luhan. Sehun kızaran yanaklarını ve gözyaşlarını saklamak için başını eğdi.
"Eğer affedeceksen dün istediğin şeyi kabul ediyorum."
Luhan, Sehun onu görmediği için hınzır bir çocuk gibi sırıtıp, bilmiyormuş numarası yaptı. Biraz daha kıvrandırmak istiyordu.
"Neyi kabul ediyorsun, anlamadım?"
Sehun başını kaldırıp kaşlarını çatarak Luhan' a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute? (HanHun)
Фанфик...çünkü Luhan' ın hem güzel hem de yakışıklı olan yüzü, sevimli gülümsemesi, sıcak ve sempatik davranışları Sehun' un Luhan' a çekilmesine neden oluyordu. Peki Luhan, göründüğü gibi biri miydi? Ana Çift: HanHun Yan Çiftler: ChanBaek, JRen Tür: Roma...