Sehun, göğsünde hissettiği ağırlıkla uyandı, bu sabah. Gözlerini yavaşça kırparak açıp önce saate baktı. Saat 10' a geliyordu. Bugün hafta sonuydu ve dün Baekhyun gittikten sonra mutfakta yaptıkları itiraf dolu konuşmalardan sonra Luhan, içindeki korkuları dile getirmenin utancını kapatmak için konuyu değiştirmiş ve 'yarın randevuya çıkalım' demişti. Sehun da seve seve kabul etmişti tabii. Sehun kendi kendine gülümseyerek yataktan kalkmak için hamle yaptı ama göğsündeki ağırlık hala gitmemişti. Başını aşağı doğru çevirince Luhan' ın yumuşak siyah saçları ile karşılaştı. Luhan başını Sehun' un göğsüne koymuş, deliksiz bir uyku içindeydi. Sehun, elini sevgilisinin saçlarına atıp okşadı. Bir yandan da bugün neler yapacaklarını düşünüyordu. Sinemaya gitmek istiyordu çünkü uzun zaman olmuştu sinemaya gitmeyeli.
"Eğer saçlarımla oynamaya devam edersen tekrar uyurum. Bizim randevu işi de yalan olur hayatım."
Sehun irkilip, başını aşağı eğince Luhan da yüzünü Sehun' a doğru kaldırıp gülümsedi. Sehun ise yeni uyanmış Luhan tatlılığına dayanamayıp sevgilisinin alnına kocaman bir öpücük bıraktı. Luhan da aynı büyük öpücükten Sehun' un boynuna bırakıp, yattığı yerden doğruldu.
"Günaydın sevgilim. İyi uyudun mu?"
"Günaydın bebeğim. Senin göğsünde yattım, elbette ki iyi uyudum. Hadi daha fazla oyalanmayalım da giyinip çıkalım. Kahvaltıyı dışarıda yaparız."
Luhan, Sehun' un elinden tutup yataktan kaldırdı. Birlikte banyoya gidip su savaşı yaparak yüzlerini yıkayıp, dişlerini fırçaladılar. Birbirlerine vurarak şakalaşmaya devam ederken odaya gittiler ve birbirleri için kıyafet seçtiler. İkili üzerini giyinirken kapı çalınca Sehun aceleyle gömleğini ilikleyip kapıya koştu. Kapıyı açtığında elinde karton bir kutu taşıyan kuryeyi gördü. Bu adam bu eve o kadar çok teslimat yapıyordu ki artık kanka olmuşlardı.
"Merhaba Sehun. Nasılsın?"
"Şu andan itibaren iyi değilim hyung. Yine mi?"
"Evet Sehun. Zaten bu eve başka bir teslimat için gelmiyorum ki ben... Neyse dağıtıma çıkmıştım, gitmem lazım. Umarım yakışır. Görüşürüz."
Sehun elindeki kutu ile beraber sinirle odaya çıktı. Luhan giyinmiş, saçlarını düzeltiyordu. Aynadan Sehun' un kendisine olan kızgın bakışlarını görünce sevgilisine döndü.
"Huh? Ne oldu sevgilim?"
"Ne olduğunu sen daha iyi bilirsin Han. Bu ne yine?"
Sehun elindeki kutuyu gösterince Luhan, gözlerinden kalpler çıkarak Sehun' a koştu ve elindeki kutuyu alıp bağrına bastı.
"Oh be! Sonunda geldi. Bu gece bunu deneyelim."
Sehun şaşkınlıkla Luhan' a baktı.
"Deneyelim derken? Bu sefer sadece bana değil sanırım?"
Luhan başını sallayıp sinsi sırıtışını yüzüne yerleştirdi. Sehun' a doğru yaklaşıp kulağına eğildi ve sulu bir öpücük bırakıp hafif geri çekildi. Hala çok yakınlardı.
"Hayır aşkım bu sefer ikimiz için."
İşte şimdi meraklanmıştı Sehun. Çünkü Luhan ne zaman cosplay için kostüm sipariş etse sadece Sehun için oluyordu. Kendisi kostüm giymiyor ve Sehun' a giydirip onun utanıp sıkılmasını izledikçe bundan feci zevk alıyordu, sadist herif. Ama ilk defa Luhan, kendisi için de kostüm sipariş etmişti.
"Ne kostümü bu? Yine manga karakteri mi yoksa geçen seferki gibi erotik garson kıyafeti tarzında mı?"
Luhan tek kaşını kaldırıp, kutuyu açtı ve içindeki kostümlerin bazı parçalarını çıkarıp Sehun' a gösterdi. Ardından sevinçle şakıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute? (HanHun)
Fanfic...çünkü Luhan' ın hem güzel hem de yakışıklı olan yüzü, sevimli gülümsemesi, sıcak ve sempatik davranışları Sehun' un Luhan' a çekilmesine neden oluyordu. Peki Luhan, göründüğü gibi biri miydi? Ana Çift: HanHun Yan Çiftler: ChanBaek, JRen Tür: Roma...