😈12.Bölüm😈

1.1K 82 78
                                    

Baekhyun, Chanyeol' ün kucağına oturmuş, bir yandan film izliyor, bir yandan da hem kendi ağzına hem de sevgilisinin ağzına mısır tıkıyordu. Dün Baekhyun, Sehun' un konuşmasından aldığı cesaretle soluğu Chanyeol' ün evinde almıştı. Chanyeol ise kapıyı açtığında şiş ve kırmızı gözleri ve burnunda parlarken Baekhyun' u gördüğü anda ağlaması şiddetlendiği için baloncuğa dönüşen sümükle karşılamıştı onu. Baekhyun, o manzarayı görünce istemsizce dolu gözlerine inat kahkaha atmaya başlamıştı ama Chanyeol hem Baekhyun tarafından gerçekten terk edildiği için hem de rezil olduğu için ağladıkça ağlıyordu. Baekhyun cebinden mendil çıkarıp Chanyeol' ün burnunu sildikten sonra elinden tutup içeri çekmiş ve ona tekrar güvenmek istediğini ve onu çok sevdiğini söylemişti. Chanyeol' ün bir türlü kesilmeyen gözyaşları rota değiştirmiş ve bu sefer de mutluluk gözyaşlarına dönüşmüştü. İki aşık birbirine sarılmış neredeyse bütün gece konuşmuşlardı. Daha doğrusu Chanyeol konuşmuştu. Chanyeol şimdiye yaptığı tüm hatalar için özür dilerken, bir daha Baekhyun' u üzmeyeceğini söyleyip sözler veriyordu. Çünkü Baekhyun' un güvenini geri kazanmak istiyordu. Baekhyun ona aşıktı. Bunu biliyordu ama sadece aşk yetmiyordu bir ilişkiyi sürdürmek için. Güven en temel gereklilikti. Gece Baekhyun, Chanyeol' ün hiçbir dediğine cevap vermemiş, yorum yapmamıştı. Zaten bir süre sonra özlediği sesin kendisini mayıştırmasına izin verip uyuyakalmıştı. Chanyeol ise uyumayıp sevdiğinin yüzünü izlemiş ve zaten kıpkırmızı ve şiş olan gözaltlarına bir de siyah halkalar eklemişti. Şimdi ise mutluydu. Çünkü sevdiği ve değer verdiği tek insan şu an kollarında, güzel elleriyle onun ağzına mısır tıkıştırıyordu. Gülümsedi ama bütün gece unuttuğu şey aklına gelince hemen doğrulup Baekhyun' u kendine çevirdi.

"Baek... Sen... Yani sevgilin... Şimdi ne olacak?"

Baekhyun anlamaz gözlerle Chanyeol' e baktı.

"Sevgilim mi? Ne diyorsun Chanyeol? Ne sevgilisi?"

Chanyeol gözlerini kapatıp derin bir nefes alıp verdi ve tekrar açtı.

"Hani şu Jonghyun denen çocuk... Ondan ayrıldın mı? Lütfen ayrıldığını söyle bana... Seni ona gönderemem Baek."

Baekhyun anlamış gibi başını salladı.

"Jonghyun hyung mu? Chanyeol o benim sevgilim değil ki... O benim hyungum, yakın arkadaşım ve ev arkadaşım."

Chanyeol kaşlarını çatıp, olayları anlamaya çalıştı.

"Ama siz öpüştünüz!"

"O öylesine bir dudak değdirmeydi. Jonghyun hyungun sevdiği çocuk kızın biriyle okula doğru gidince Jonghyun hyung onu kıskandırmak için yaptı. Yani biz, bizim sınıftaki Ren var ya, onu kıskandırmak için sevgili gibi davrandık."

Chanyeol rahatlamıştı ama tam anlamıyla değildi. Yine o adam onun tatlı Baekkie' sini öpmüştü.

"Oooh! Anladım bebeğim ama o adamla aynı evde kalmasan olur mu? Sonuçta seni öptü ve sevgilisi artık bir kızla nişanlı. Üstelik kız hamile. Teselliyi sende arayabilir."

Baekhyun başını iki yana sallayıp reddetti.

"Hayır Chanyeol. Onlar hala sevgili. O kız Ren' in gerçek nişanlısı değil ve bebekte Ren' den değil. Ren kızı koruyor sadece. Ama bunlar aramızda tamam mı? Kimseye söylemek yok."

Baekhyun, işaret parmağını dudaklarına götürüp sus işareti yaptı. Chanyeol rahat bir nefes verip sevinçle başını salladı ve kimseye söylemeyeceğine dair söz verdi. Götün götün Baekhyun' a yanaşıp yanağından öptü.

"Baekkie... Bu gece uyumaktan daha farklı şeyler yapıp barışmamızı mı kutlasak acaba?"

Baekhyun elini çenesinin altına koyup düşünür gibi yaptı.

Cute? (HanHun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin