😇3.Bölüm😇

1.3K 95 226
                                    

"Sen de Sehun' u tanımıyorsun, anlaşıldı mı velet? Eğer tekrar Sehun ile konuştuğunu görürsem, bağırsaklarını götünden çıkarır, seni onlarla boğarım. Şimdi siktir git."

Luhan' ın konuşmasından ve bakışlarından korkan Tao, hızla başını sallayarak uzaklaştı oradan. Sehun ile baş başa kalan Luhan, Sehun' un önüne geçti. Sehun şaşkınca Luhan' a bakıyordu. Çünkü onun sevimli, nazik ve sakin Luhan' ı şeytan gibi davranmıştı biraz önce ve hala öyle davranıyordu. Luhan' ın kaşları çatıktı.

"Ne? Neden öyle bakıyorsun be? Hiç mi tehdit eden insan görmedin?"

Sehun, gözlerini kaçırıp, kızaran yanaklarına lanetler etti.

"B-ben, şey... Seni hiç böyle görmemiştim de... Şaşırdım sadece... Yani sen, sevimli ve kibar birisin. Bu şekilde konuşabileceğini düşünmezdim. Böyle yönlerin de varmış demek ki Han."

Luhan şeytani bir sırıtış bırakıp, parmaklarını saçlarının arasından geçirerek arkaya taradı.

"Bebeğim... Aslında bu benim gerçek halim. Ben buyum. Ve sen beni seviyorsun."

Sehun yine şaşkınlıkla, yere oturdu. Luhan... Onun sevimli Luhan' ı gizli bir şeytan mıydı? Ama onu bu gerçek şaşırtmamıştı. Asıl şaşırdığı kendisiydi. Çünkü Luhan' ın sevimli maskesi taktığını öğrenmesine rağmen ona sarılmak ve öpmek istiyordu. Çünkü ne olursa olsun, Luhan' ın herkese karşı maske takarken kendisine gerçek yüzünü gösterecek kadar güvenmesi hoşuna gitmişti.

"Sehun, kalk oradan."

Sehun, Luhan' ı duymamış gibi, boş boş bakınmaya devam ediyordu.

"Sehun! Kalk dedim!"

Luhan' ın bağırmasıyla oturduğu yerden yavaşça doğruldu Sehun. Pantolonunu silkeleyip Luhan' ın gözlerine baktı. Luhan gözlerinde şeytani parıltılar ve dudağında yan bir sırıtışla Sehun' a baktı.

"Başka bir herifin elini tuttuğun ve ona gülümsediğin için cezanı çekmelisin, bebeğim. Şimdi bağırarak beni sevdiğini ve çok aşık olduğunu söyle bakalım."

Sehun, utançla kekelemeye başladı. Luhan, aynı zamanda sadist herifin tekiydi.

"A-a-ama... Han..."

Luhan, elini Sehun' un ensesine atıp kendine doğru çekti ve kulağına fısıldadı.

"Eğer seni burada, herkesin içinde becermemi istemiyorsan, dediğimi yap. Yoksa fan kulübümüz için +18 malzeme vermek zorunda kalacağız."

Sehun yutkunup, derin bir nefes aldı.

"LU HAN' I SEVİYORUM VE ONA ÇOK AŞIĞIM."

"Aferin benim bebeğime... Şimdi de bana çıkma teklif et, bağırarak."

"BENİMLE ÇIKAR MISIN, HAN?"

Luhan, etrafa toplanan kalabalığa gülümseyip, herkesin duyabileceği şekilde, sevimlice konuştu.

"Elbette çıkarım Sehunnie! Ben de seni seviyorum!"

Ardından Sehun' u elinden tutup arabasına sürüklemeye başladı.

"Han? Nereye gidiyoruz?"

"Şu sevimli kırmızı yanaklarını kimse daha fazla görmeden eve gidiyoruz Sehunnie. Ayrıca cezan daha bitmedi."

"N-ne cezası? İstediğini yaptım ya!"

"Hayır sevgilim. Asıl ceza evde."

Luhan göz kırpıp Sehun' u sürüklemeye devam etti.

Cute? (HanHun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin