Svi su se vratili na svoje akademije. Ja trenutno vežbam sa Emili macevanje.
Emili:,,Ne razumem! Sa svim se znaš boriti ali zato sa mačem si prirodno nesposobna. Stvarno ne razumem!"
Ja:,,Hah, to je dar! "
Emili:,,Ti si prirodno nadarena da budeš glupa! Hajde pošto nikako ne znaš da se macujes hajdemo u streljanu."
Ja:,,To mi pričaj!"
Pokupila sam luk i strele i trčeći otišla u streljanu.
Ja:,,Šta kažeš na opkladu?"
Emili:,,Moze! Ako ja pobedim ti ćeš da mi budeš sluga sedam dana!"
Ja:,,A ako ja priznaces svima pa i njemu da ti se svidja *khm* Filip *khm *!"
Emili:,,Nikad!"
Ja:,,Šteta. "
Malo sam ju provocirala,i jedva uspela.
Emili:,,Tri serije. Srećno!"
Prilicno sam siguran je mislila reći Crkni ali da pocnemo. I zamislite rezultat na kraju. Ja pobedila.
Ja:,,HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hajde zovi ga! Ako ti to ne uradiš ja ću!"
Emili:,,Ne bi se usudila!"
Ja:,,Da bih! Pošto vidim da ti nećeš ja ću. Samo pet minuta se strpi!"
Uzela sam telefon i okrenula njegov broj. Taman se javio kad mi je Emili istrgnula telefon.
Emili:,,Hej Filipe!"
Filip:,,Emili? Da li je sve u redu?"
Emili:,,Da,da. Nego imam nešto da ti kažem."
Pogledala me je pogledom ubiću te .
Filip:,,U redu. Šta treba?"
Emili:,,Am... ja... ovaj... svidjas mi se. "
To je rekla tako tiho da je mislim bila tisa od mrava.
Filip:,,I ti meni. Da li želiš da se nadjemo veceras kod Zmajevog vodopada?"
Imala je kez od uveta do uveta. To je bilo jedno od najromanticnijih mesta ovde.
Emili:,,Naravno. Vidimo se!"
Počela je da me dav... grli iz sve snage.
Emili:,,Hvala ti puno!!!"
Sv srećna je otišla da se spremi. Ja sam carica.*Filip p.o.v.*
Imao sam kez na licu svo vreme.
Leo:,,Brate? Si dobro?"
Ja:,,Ja sam super!"
Leo:,,Aha a zbog čega?"
Ja:,,Veceras se nalazim sa Emili."
Leo:,,Opa! Vidi vidi! Vi ste tako savršeni zajedno! Oboje arogantni!"
Ja:,,Pa i ti i Ema bi ste bili savršeni zajedno. Oboje dosadni ali opet dobri prijatelji. Zašto je ne pitaš? Možda joj se svidjas. "
Zaćutao je. Ne voli kad se priča o tome.
Leo:,,Ne želim. Znam da i dalje voli Krisa i ne krivim je. Znam da joj se ne svidjam. Jednostavno znam."
Ja:,,Kako ti želiš brate. Ali nemoj ni propustiti priliku. Hajde idemo da vezbamo. "
Leo:,,Ok."
Osetim kako je tužan. Zašto to radi sebi? Stvarno ga ne razumem. Veoma je čudan. Mislim da bi bili extra par. Ali oni odlučuju. To ti život
I volis ga i nevoliš ga. Ah. Kad bi sve barem bilo lakše i bez ovoliko nevolja.*Emili p.o.v.*
Zajedno sa Emom odlučujem šta da obučem. Ah!
Ja:,,Sive ili crne?"
Ema:,,Crne. Bolje ti stoje."
Ja:,,Hvala."
Otišla sam i obukla se.Ema:,,Emili. Molim te ako nešto podje po zlu zovi me!"
Ja:,,Naravno. Ali što? Sta je bilo? "
Ema:,,Ništa. Samo se bojim za vas. Gabrijela je na slobodi pa se brinem."
Ja:,,Ne brini se. Nego..."
Ema:,,Ah. Šta je bilo Emili?"
Ja:,,Šta se dešava sa tobom i Leom? "
Zacrvenila se i spustila glavu gledajući u pod. Krenula sam da se nekontrolisano smejem.
Ema:,,Nije smešno. Mi smo samo prijatelji."
Ja:,,Aha. Jel samo ti to ne vidiš?"
Ema:,,Šta to?"
Ja:,,Kako te gleda. Gleda te ako najvažnije na svetu. Kao da ste samo vas dvoje prisutni samo. Tako te on gleda. Plaši se da bi te vetar odneo da malo jače dune."
Posramljeno je gledala u pod.
Ja:,,Daj mu šansu. Nije kao Kris jer je i bolji od njega. Pruži mu šansu. "
Ema:,,Hoću,ali kada uhvatimo Gabrijelu. Tad ali samo tad."
Ja:,,Meni dovoljno!"Evo me kod Zmajevih vodopada,čekam Filipa. Ovo mesto je stvarno prelepo.
Ja:,,Wow! "
Filip :,,Da. Baš kao i ti."
Zacrvenila sam se kao paprika je blago recen izraz za ovo sada.
Ja:,,Hvala."
Filip:,,Dodji.'
Seli smo ispod jednog drveta na brdascetu. Pogled je divan. Vidi se cela šuma. Odjednom se začuo neki šum.
Ja:,,Filipe? "
Filip:,,Nismo sami! Brzo zo...''
Napao ga je demon i onesvestio.
Ja:,,Filipe! "
Isto se i meni desilo. Mrak i tama. Samo to vidim.
YOU ARE READING
Izabrana: Sećanja i nove nevolje
Fantasy《ZAVRSENA》 Prošla je godina dana od Leonove smrti. Sve je bilo u redu do dana kad je Ema dobila preteće pismo. Ko je to bio? Ćete saznati kao pročitate knjigu. Biće novih ljubavi i tajni. Da li će opstati sve što su do sad izgradili?