22. part

979 67 1
                                    

*Ema p.o.v.*
Eva:,,Ema! Ustaj! Vreme je za školu!"
Proklela sam je ispod daha pa ustala i krenula se spremati za školu. Kad smo sve bile spremne krenule smo na čas. Prvi čas je Drevna magija. Taj čas imam sa Emili. Tu učimo stare i veoma teške magije za elemente. Poput onih koje sam vezbala za rat protiv Gabrijele...
Čim smo ušle na čas sve oči su bile na meni. Sele smo pozadi u četvrtu klupu do prozora i čekale profesora.
Malo posle nas i profesor je došao.
Prof:,,Razrede od danas će se časovi drevne magije odvijati napolju kako bi ste naučili da kontrolišete moći. Molim vas polako izađite napolje kod jezera da pocnemo."

Nakon sto smo svi bili napolju spremni profesor je istupio napred.
Prof:,,Nažalost ja nisam veoma sposoban da vam pokažem kako neke magije izgledaju ali sam se nadao da gdjica Viliams može?"
Zbunjeno i sokirano s ga pogledala pa me Emili gurnula napred. Prostrelila sam je pogledom i stala ispred profesora.
Prof:,,Bilo koja drevna magija. Samo da učenici mogu da vide."
Kimnula sam i okrenula se prema jezeru. Zatvorila sam oči i skoncentrisala se.
Pružila sam ruku prema jezeru i otvorila oči.
Ja:,,Srce tame!"
Crni smog se pojavio iznad jezera i uspela sam nekako da ga kontrolišem.
Prof:,,U redu je sad. Reši ga se."
Ja:,,Poništavanje."
Smog je nestao i ja sam se okrenula nazad. Osetim blagi umor od moći ali je brzo prošao.
Prof:,,Impresivno. Zamolio bih učenike prvih nivoa da ovo nikako ne rade sami bez nadzora. Magija je veoma jaka i teška za kontrolu. Sada bih vas zamolio da izaberete po jednu magiju iz svoje knjige i da je prezentujete."
Pogledala sam naše knjige koje su izgledale veoma slično knjizi Summa Librorum. Jedina razlika je što se videlo da je knjiga novija i što nisu sve moći bile tu. One najopasnije i najjače su bile izbačene i postoje samo u originalnoj knjizi.
Dok su Eva, Med i Emili raspravljale koju magiju će koristiti primetila sam tri devojke kako me streljaju pogledom pa se zlo smeše. Slegla sam ramenima i okrenula se.
Prof:,,U redu! Nadam se da ste svi izabrali svoju čaroliju pa da krenemo! Ko želi prvi?"
Jedna od devojaka koje su me streljale je digla ruku i samouvereno izašla napred. Po njenom ponašanju mislim da nije glavna izmedju njih tri. Ima dugu smedju kosu i čini mi se plave oči.
Profesor me je pogledao u znak da pripazim i ja sam kimnula glavom.
Prof:,,U redu Sara. Možeš da počneš."
Sara:,,Zemljani kavez!"
To nije nesto teška magija ali nije ni slaba. Najviše treba imati snage da se kavez izgradi što je njoj poprilično dobro išlo.
Prof:,,U redu. Povuci sada."
Sara:,,Poništavanje. "
Kavez je ubrzo nestao i ona se vratila na svoje mesto. Odmah posle nje je došla druga devojka koja mi se cini kao vodja. Ima dugu crvenu kosu i smeđe oči. Stala je sa arogantnim osmehom pored mene i pogledala profesora.
Prof:,,Izvoli Scarlett."
Kimnula je i okrenula se.
Scarlett:,,Oslobađanje Vatrenog Feniksa!"
Sokirano sam je pogledala. Ta čarolija nije u knjizi i malo njih zna za nju! A da ne spominjem koliko je teška za kontrolu! Feniks lako se otme kontroli.
Svi učenici i profesor su se odmakli od nje dok sam ja gledala pažljivo svaki njeni korak. Feniks se pojavio i leteo iznad nas mirno. Polako sam počela da se opustam ali onda se Feniks pobunio i napao sve. Scarlett je prestravljeno gledala u njega dok je leteo prema njoj.
Ja:,,Oslobadjanje carskog čudovišta! Potpuna kontrola!"
Krila su se pojavila na mojim ledjima i stala sam ispred Scarlett držeći ruke u visini Feniksove glave.
Ja:,,Poništavanje!"
Ali to nije uspelo. Samo j poleteo u vis i tad se nešto neočekivano desilo. Počeo je da menja svoju crvenu boju u crnu i izgledao je zastrašujuće.
Ja:,,Atropose!  Treba mi tvoja pomoć! Nalazim se ispred akademije kod jezera! Brzo!"
Atropos:,,Dolazim!"
Izdahnula sam i u poslednjem trenutku se sklonila od besnog Feniksa.
Natali? Imaš li ideju? Stvarno mi treba pomoć.
Taj Feniks se odmetnuo. Jedini način da ga se resisis je da ga ubiješ.
Hvala Natali.
Scarlett je srećom otišla kod ostalih i sakrila se u šumu dok sam ja ostala sama na cistini.
Ja:,,Ne mogu verovati da se ovo dogadja..."
Promrmljala sam i pogledala Feniksa koji je isao ravno u mene.
Ja:,,Vecna svetlost! "
Zaslepila sam ga i izbegla napad. Začula sam riku zmaja pa sam izdahnula od olakšanja. U sekundi Atropos je stajao pored glasno ricuci.
Ja:,,Moramo da ga ubijemo. Napadaj ga odozgo a ja ću sa strane."
Kimnuo je i poleteo. Za njim odmah i ja pazeći na Feniksa.
Ja:,,Okovi vatre!"
Vatreni okovi su se pojavili oko celog njegovog tela paleći ga polako. Glasno je riknuo tako da sam morala poklopiti uši. Atropos ga je napao odozgo i oborio na zemlju. Zagrizao je njegov vrat i držao tako dok se nije prestao vrpoljiti. Kad je bio siguran da je mrtav pustio ga je i odmakao se od njega. Feniks je odjednom eksplodirao u pepeo. Kao i Atropos, zbunjeno sam gledala u mesto gde je ležao. Ne znam šta se desilo ali ću otkriti.
Vratila sam se u svoj normalan oblik i okrenula prema Atroposu.
Ja:,,Šta je ovo bilo? Zašto bi Feniks prešao na mračnu stranu? Znam da znaju izgubiti kontrolu ali nikada nisam čula za ovo..."
Atropos:,,Znam. Probaj da razgovaraš sa direktorkom o tome. Možda ona bude znala nešto više."
Ja:,,Zašto imam loš osjećaj u vezi svega ovoga?"
Atropos:,,Ne znam ali jedno sam siguran. Uskoro će sve laži izaći na videlo."
Ja:,,Nadam se. Ako želiš možeš ići nazad ili ostani ovde ali ja moram ići. Vidimo se Atropose."
Kimnuo je i poleteo u visine.
Polako sam se vratila svima. Svi su se tresli od straha. Profesor mi je prišao sa upitnim izrazom lica.
Ja:,,Dok ne otkrijemo šta se desilo radite samo teoriju na vašoj nastavi. Previše je opasno."
Kimnuo je i okrenuo se prema razredu.
Prof:,,Slobodni ste za danas. U slučaju da je neo povredjen neka ode u ambulantu."
Svi su kimnuli i otišli nazad u akademiju.
Med:,,Šta je dođavola ono bilo?!"
Ja:,,Ne znam ali ću saznati. Takodje moram da znam otkud Scarlett zna tu magiju. "
Kimnule su pa posle za mnom u kancelariju direktorke.

Izabrana: Sećanja i nove nevoljeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora