*Ema p.o.v.*
Sedim na ivici provalije i gledam u zalazak sunca. U ovom trenutku bih najviše volela da imam svoje prijatelje uz sebe. Možda imam Lupusa ali i dalje se osećam usamljeno. Nedostaju mi svi. Medison ,Eva,Džek i Metju. Nisam ih dugo videla. Nisam ih dugo videla. Možda...
Gde su moji prijatelji?
Ogrlica je zasijala.Nalazim se ispred akademije. Idem unutra,u kancelariju direktorke.
Ulazim i zaticem ih sve unutra. Leo, Kai, Dzos, Džek,Lex,Stefan,Filip,Emili,Medison, Eva i Stela.
Raspoređeni su po kancelariji a direktorka za svojim stolom.
D:,,Kako napreduju treninzi?"
Kai:,,Dobro."
Klimnula je glavom.
D:,,Nešto novo o Gabrijeli? "
Odmahnuli su glavama a direktorka ja uzdahnula. D:,,U redu."
Izašli su iz kancelarije i krenuli napolje.
Na poljani vidim par učenika. Verovatno neki trening.
Sela sam ispod drveta i gledala ih.Sunce je počelo da pada a učenici su se razišli.
Oni su došli i seli kod istog drveta kao što sam ja.
Samo su nemo gledali u zemlju.
Eva:,,Znate da nećemo moći još dugo da se ponašamo ovako? Moramo da predjemo preko ovoga."
Dzos:,,Znamo. Ali jednostavno...imam osećaj kao da je i dalje živa. Kao da je ovde."
Zagrcnula sam se.
Leo:,,I ja isto."
Medison:,,Možda vam je samo teško to prihvatiti?"
Klimnuli su glavama. Primetila sam kako Kai gleda u svoju ruku zbunjeno.
Prišla sam i videla kao neku tetovazu.Gledao je oko sebe sumnjivo.
Leo:,,Kai? Šta nije u redu?"
Kai:,,Ma ništa...nešto mi je palo na pamet. "
Klimnuli su glavama pa nastavili pričati o ratu. Ja sam samo gledala u Kaia i tetovazu. Onda sam se setila!
Pa i ja imam takvu!
Imam istu takvu na desnoj ruci!Ja sam se malo posle toga vratila u stvarnost. Bila sam ispred pećine. Ugledala sam Atroposa i prišla mu.
Ja:,,Hej Atropose! Treba mi tvoja pomoć!"
Okrenuo se a ja sam mu pokazala onaj znak.
Atropos:,,To je simbol života. Pretpostavljam da to znači da možeš da vidiš Kai ziv ili... zašto ne pitaš ovo?"
Ja:,,Kai ima ovo na ruci."
Atropos:,,Imamo veliki problem! Vidiš, ti i Kai kao blizanci ste posebno povezani. Kad jedno od vas umre simbol zivota nestane na ruci tog drugog. Pošto tvoj brat to ima..."
Ja:,,O dođavola!''
Udarila sam se rukom po čelu.
Atropos:,,Pa možeš ili da pričaš sa njim ili sačekaš da on kaže svima ostalima."
Ja:,,Ne postoje neke čini..?"
Atropos:,,Ne. Ja bih požurio na tvom mestu.''
Uzdahnula sam duboko.
Ja:,,U redu! Možeš li da ga dovedes ovde? Moolliiimmm teeee? "
Atropos:,,U redu."
Odleteo je prema akademiji.*Kai p.o.v.*
Sedim ispod drveta sa ostalima. Razmišljam o ovom simbolu. Nikad nije nestao a trebao je.
Začula se rika zmaja i svi smo podigli glave. Atropos je leteo prema nama.
Svi smo ustali i krenuli prema njemu.
Leo:,,Atropose? Nešto nije u redu?"
Atropos:,,Sve je u redu. Došao sam po Kaia. Treba mi njegova pomoć. "
Ja:,,Za šta?"
Atropos:,,Mislimo da možeš stupiti u kontakt sa Emom preko vaše veze."
Ja:,,Kako to misliš? Ema je...nije više s nama."
Atropos:,,Samo se popni na moja ledja. Idemo isprobati tu teoriju. "
Zapovedio mi je u ja sam ga poslušao.Sleteo je ispred kristalne pećine. Vidim dosta vukova,ljudi i zmajeva.
Krenuo sam za Atroposom u pećinu.
Svi su me čudno gledali.Izašli smo na neku kao terasu iza pećine. Na njoj sam video nekog momka kojeg nikad u životu nisam video i još nekog pod kapuljačom.
Taj momak se okrenuo prema meni pa nešto rekao onom pod kapuljačom. Taj se okrenuo i ustao. Kad je skinuo kapuljacu zaledio sam se.*Ema p.o.v.*
Sedim na nekoj terasi iza pećine i pričam sa Lupusom. On je u ljudskom obliku i drago mi je.
Rekla sam mu sve u vezi Kaia.
Lupus:,,Ema,Kai je iza tebe."
Sapnuo mi je. Duboko sam uzdahnula,okrenula se i ustala.
Videla sam Kaia kako upitno gleda.
Skinula sam kapuljacu i on se zaledio.
Kai:,,Ema..?"
Klimnula sam glavom. U očima sam zadržavala suze.
Ali pustila sam ih kad me zagrlio.
Kai:,,Ti...ti si živa!"
Ja:,,Aha..."
Kai:,,Moramo reći ostalima!"
Povukao me ali sam ja stala.
Zbunjeno me pogledao a ja sam odmahnula glavom.
Ja:,,Ne možemo."
Kai:,,Zašto ne? Ema...oni su svi slomljeni."
Ja:,,Znam ali ne smemo. Kai ovo je deo plana. Sem ovoga. Ti ne bi bio ovde da nisam otkrila za simbol života. To je razlog zašto si ovde."
Kai:,,Ow..."
Izgledao je povredjeno.
Ja:,,Plan je da Gabrijela misli da sam mrtva. Tako bi smo je lakše porazili. Posle svega bih se vratila i sve vam objasnila."
Klimnuo je glavom i pogledao me.
Kai:,,U redu..."
Lupus:,,Ema,vreme je."
Kai:,,Ko si ti?"
Ja:,,Kai to je Lupus. "
Oči su mu se rasirile.
Kai:,,Stvarno?"
Lupus je klimnuo glavom.
Ja:,,Kai sad moraš da se vratiš. Razgovaraćemo preko naše blizanacke veze. Vidimo se. "
Zagrlila sam ga čvrsto i on je meni uzvratio.
Kai:,,Svaki dan ćemo se čuti! Sve ćeš da mi pričaš,jasno?!"
Ja:,,Naravno. Pazi se. Molim te. Nikome ne govori za ovo."
Kai:,,Ne brini se neću. Vidimo se."
Mahnuo mi je i ja sam njemu.
Obrisala sam suze.
Lupus me povukao u zagrljaj.
Lupus:,,Shhh... nemoj plakati..."
Slabo sam klimnula glavom.Nakon što sam se smirila i obrisala suze otišli smo do Atroposa i ostalih zmajeva. Nešto su me zvali pa je i Lupus krenuo sa mnom. Neki mu i dalje ne veruju. *Khm* kralj vampira *khm*.
On je stvarno težak.
Ne mislim fizički nego psihički. Želi da sv s bude po njegovom. Jednom sam ga zamalo zaledila da me Aqua nije sprečila. Posle toga me drže dalje od njega. Ne znam zašto me ne voli?
Možda jer mi je princ vukodlaka prijatelj?
Ma koga briga. Da se ovo završi i više ga neću videti!
Ušli smo u centar pećine i videla sam sve zmajeve tu.
Dominus:,,Ema pošto nas znaš nekoliko da predstavimo i druge. "
Tenebris:,,Mene znaš. Imperium Tenebris,Vrhovni zmaj tame."
Klimnula sam glavom.
X:,, Lux Princeps,Vrhovni zmaj svetlosti. "
X:,,Tempus sit Amet,Vrhovni zmaj nevremena ili munje i groma."
X:,,Ducem Plantae,Vrhovni zmaj biljaka."
Ja:,,Čast mi je upoznati vas. Ja sam Heredis Flammae ali zovite me Ema. "
Klimnuli su glavama.
Ja:,,Atropose zašto ste me zvali?"
Atropos:,,Da ti pokažem ovo."
Pokazao mi je na neku staru knjigu.
STAI LEGGENDO
Izabrana: Sećanja i nove nevolje
Fantasy《ZAVRSENA》 Prošla je godina dana od Leonove smrti. Sve je bilo u redu do dana kad je Ema dobila preteće pismo. Ko je to bio? Ćete saznati kao pročitate knjigu. Biće novih ljubavi i tajni. Da li će opstati sve što su do sad izgradili?