#05 + NOMINACJE

1.5K 79 6
                                    

Wybaczcie, że od niedzieli nic nie dodaję. Teraz już powinno wrócić wszystko do normy.

@.PerfectGirl 7 hours ago

PerfectGirl 7 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.CookieBunny,@.SexyABS, @.YourLoveBaby and 270k others.

@.PerfectGirl Po tak długim czasie zgodził się zrobić sesję, a i tak wygląda tragicznie. Kocham cię, ale mógłbyś wyjść na zdjęciu lepiej. @.YourLoveBaby

Show all comments: 100k

@.AleZeMnieLaska Co to za zajebiste ciacho?

@.TaeTae Ruchałbym...

@.NadziejaWasWszystkich A kogo ty byś nie przeleciał?! @.TaeTae

@.KochamHyo Zostań moim mężem!

@.nienawidzęwszystkich Masz rację... wygląda zjebanie

@.Sweet18 To mój chłopak pokrako! @.nienawidzęwszystkich

@.YourLoveBaby Też cię kocham mysiu @.Sweet18

@.ZniszczęWszystko Jakim cudem ty uważasz, że wygląda źle? Jest zajebisty!



NOMINACJE:

Dziękuję za nominację od: Malwinix1122

Powiem szczerze, że nie mogłam tutaj nikogo nominować, nie wiem czemu, ale od dłuższego czasu Wattpad nie chce ze mną współpracować. Chyba niejedyna mam takie problemy. Jednak, gdy pracowałam na telefonie to mi się udało. O co w tym chodzi?!

 O co w tym chodzi?!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Sama nie pamiętam jak to właściwie było, ale chyba przez przypadek szukając jakiś ciekawych opowiadań związanych z BTS.

2a. Raczej nie chyba, że byłoby ono kolorowe np. róż albo niebieski. To wtedy zdecydowanie tak.

2b. Zależy. Jest to dla mnie wielka przyjemność pisać, ale czasem mam dość zwłaszcza, gdy nie mam na nic siły i jeszcze Wattpad przestaje współpracować.

3. Chyba realistka, która czasem potrafi być ekstremalną optymistką, a gdy mam gorszy dzień to staję się pesymistką. 

4. Od długiego czasu w nic nie grałam... chyba już za stara na to jestem, ale jak byłam młodsza kochałam "The Sims 3" i przy tym pozostanę.

5. Mam dwie suczki rasy shih-tzu, które kocham nad życie.

6. Mam kilka cytatów, które są dla mnie bardzo ważne i którymi staram się kierować w życiu:

-"W życiu nie ma skrótów"

-"Każdy człowiek umiera, ale nie każdy żyje"

-"Okazało się jednak, że sukces to nie wszystko. Nie można osiągnąć każdego poziomu szczęścia za pomocą pieniędzy."

-"Gdy coś jest pyszne ma zero kalorii"

-"Zabij ich sukcesem i pochowaj z uśmiechem"

-"Życie jest pełne szans. Korzystaj z nich powoli."

-"Nawet jeśli jesteś na szczycie jeśli zrobisz choćby jeden mały błąd łatwo możesz spaść."

-"Życie jest jak fortepian. Białe klawisze reprezentują szczęście, a czarne odpowiadają za smutek. Ale idąc przez życie, trzeba pamiętać, że czarne klawisze też tworzą muzykę"

7. Jestem dramo-maniaczką. Chyba w Polsce nie ma osoby, która oglądałaby więcej dram niż ja więc zdecydowanie seriale, ale dobrym filmem też nie pogardzę (a zwłaszcza tym koreańskim).

8. Oczywiście, że BTS, ale chciałabym też zobaczyć występ Hyolyn, CL, Zico i Got7.

9. Większość ludzi się nie zna więc trudno określić kogo się lubi, a kogo nie.

10. Nie, wolę pisać. Pisanie= odprężenie. Rysowanie "wzbudza we mnie agresję" (jakby to powiedziała najwspanialsza osoba, którą poznałam)

Nominuję:

czika18
CityofAngel16
JIMMIKO
Yuki650

Macie dokładnie te same pytania co są na górze. Miłej zabawy wam życzę! (nienawidzę gdy ktoś mnie nominuje więc proszę nie róbcie tego)


Imagine Instagram...  II Min YoonGi II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz