🔞 Внимание! Тази бисквитка е твърде сладка!
Беше се сгушила в мен. Главата й отново беше на гърдите ми.
-Чувам сърцето ти. Толкова силно бие. Харесва ми! - усмихнах се и отново я целунах. - Защо настояваш да съм постоянно с теб?
Този отговор ми беше лесен. Нямах съмнения, че я обичам.
-Защото ще се побъркам, ако не заспивам и не се будя до теб. - бяхме толкова близо един до друг. Никога до сега не съм бил толкова близо до нея. Не физически. Усещах, че вече започва да се отпуска и да ми прощава. Щях да се опитам да й дам това, което иска, така че и двамата да бъдем щастливи. Обхванах с длан лицето й. Галех скулата й, а тя ме гледаше. Опитвах се да разгадая погледа й. Сега наистина беше спокойна. Не исках да я наранявам повече. Хванах кучир от косата й.
-Харесвам те с плитки. - тя се усмихна и започна да плете косата си, а аз само я наблюдавах колко е прекрасна.
***
Когато се събудих тя все още беше така сгушена в мен. Беше истинско мъчение да я отлепя от мен, без да я събудя и да стана от леглото. Да отида в банята и да се погледна в огледалото. Трябваше да направя нещо с тази брада, но първо да й направя закуска. Само че нямах никакви продукти. Съвсем тихо успях да се облека и да изляза навън. Имах нужда от малко тичане и магазин, отворен в 5:30 сутринта.
***
В седем, тя все още спеше. Палачинките й бяха готови. Аз, гледайки я в леглото ми, облечена с моите дрехи, също бях готов за нея. Мушнах се под завивките и бавно започнах да отмествам бельото й. Меката и гладка кожа беше топла. Погалих я с пръст, преди да включа и езика си. Нагласих краката й върху раменете ми за да имам по-добър достъп. И моята закуска беше готова.
Стоновете се откъсваха от устните й, а аз не спирах, въпреки че нямах търпение да се настаня вътре в нея. Пръстите й се заровиха в косата ми. Тялото й се извиваше, а аз не спирах докато не усетих как се отпуска и започва да милва главата ми.
Придвижих се нагоре по тялото й.
Трябваше по най-бързият начин да бъда в нея. Беше хубаво, интензивно. Усещах я как се свива и отпуска. Усещах соковете й как ме обливат. Щеше да свърши отново. Тялото й ми показваше какво иска. Повдигна гърдите си към мен. Тялото й се извиваше към мен всеки път, когато тласках. Подпрях се на едната си ръка за да мога да докосна тази извивка. При поредният ми тласък стиснах гърдата й и стонът излезе от устните, като мъркане. Наведох се над нея и започнах отново да целувам сладките й устни. Отдръпнах устните си, но тя ме следваше. Усмихнах се и спрях да се движа.
-Неее!
-Не? Няма да спирам, спокойно. Ти поемаш от тук. - Беше готова веднага. Легнах по гръб и тя вече беше над мен. Целуваше ме, докато се движеше бавно. Държах я за дупето. Стисках го леко, докато тя не спираше да се движи и да ме целува. Когато свърши тя просто спря и отвори устата си. Изведнъж започна да диша тежко и се отпусна назад. Имах достъп до клитора й и започнах бавни въртеливи движения. Придърпа ме за целувка. Хванах краката й и започнахме отново, докато движенията ни започнаха да се забавят. Свих коленете си и тя се облегна на тях.
-Еха! - въздъхна тя. - Това беше най-страхотният оргазъм в живота ми!
Усмихнах се. Имахме си своите мигове, но това наистина беше нещо невероятно.
-Не! - тя ме спря, когато се опитах да я преместя. - Не мога да се движа, трябва ми време.
За това можех да й дам цялото време на света. Усмихнах се и се загледах в перфектните й гърди, в розовите зърна, които бяха набъбнали. И бях жаден и гладен да я вкусвам, но и на нея й трябваше закуска.
-На палачинки ли ми мирише?
Засмяхме се и тя ме целуна. Щяхме да се справим.
DU LIEST GERADE
Белла - Брукс #2 Червено
Romantik🔞🔞🔞 Въпреки разкритите дълго пазени тайни, Ашли Брукс не може толкова лесно да прости лъжите. Страстта, ревността и любовта приемат съвсем различни измерения. Тънката граница между любовта и омразата е прекрачена и Маркъс Тиодор трябва да положи...