43 Маркъс

3.4K 121 1
                                    

Кошмарните празници минаха. Ашли ходеше на работа. Аз също. Баща й все повече се затваряше и не ходеше в Брукс. Едуард беше непрекъснато до Ашли. Имах му доверие. Той беше винаги до нея и още не ми беше простил, това че я нараних. В интерес на истината аз също не си бях простил, но го приемах сравнително по-добре от него.
Новата рецепционистка се казваше Рокси, усмихна ми се когато влязох и ме поздрави. Беше минала една седмица след нова година и всички вече трябваше да бъдат в кондиция. Кейт беше изписана и се чувстваше сравнително по-добре. Работата и животът беше продължил в нормалният си ритъм. За кратко.
Преди обедната почивка имах неочаквано посещение.
Когато вдигнах на Моник тя започна да говори.
-Роузи Бенет е тук с новия си шеф. Проклетият ти братовчед Джонатан.

Какво по-дяволите правеше идиотът тук?
Когато излязох от кабинета си го видях да прегръща майка ми и да тръгват към кабинета й. Влязох след тях.
-Братовчеде! - мазният му глас ми стържеше по мозъчната кора, но успях да се усмихна и да му подам ръка.
-Джонатан! Каква... изненада! - неприятна изненада. Двойно неприятна, когато видях усмивката на Роузи. Тези двамата бяха измислили план как да ми стъжнят живота.
-Дойдох да видя леля, но се радвам да видя и теб, Маркъс. Разбрах, че ще се жениш за Брукс.
-Роузи, ще дойдеш ли с мен да приготвим кафе за Джонатан и да ги оставим да си поговорят? - майка ми просто искаше да се махне от него. Тя не можеше да го понася повече и от мен.
След като двете излязоха той се настани на стола на майка ми и се усмихна.
-Кажи за какво си дошъл!
-Ами ще започна направо. Попадна ми един документ. Договор! Между Уилямс и Брукс!
Не беше възможно!
-Нещо си се объркал!
-Въобще не съм! Знам, че този брак ще е фиктивен!
-Бракът ми няма да е фиктивен!
Той не ми вярваше, но и аз ако бях на негово място нямаше да си вярвам. Отстрани нещата изглеждаха точно такива и в началото наистина бяха.
-Не съм поканен и съм малко обиден! И скептичен...
-Сестра й е болна, така че ще бъде в много тесен кръг!
-И аз не съм в този тесен кръг? Няма значение. Просто бях изненадан, когато разбрах, че ще се жениш за Ашли. Не ме гледай така! Познавам я от университета. Но не се изненадвам, че те е харесала. Гаджето й от колежа беше черен и до колкото знам и този от гимназията също, но се чудя дали ти наистина я харесваш? - щях да го убия. - Но това няма значение, нали ще получиш Уилямс-Брукс? Освен ако не се откажеш или не ти се случи нещо!
Той беше напълно луд да ме заплашва.

Белла - Брукс #2 ЧервеноWhere stories live. Discover now