Лиъм Алекзандър
Стоях там сред приятелите на брат ми и гледах как тя върви към него с баща си под ръка. Беше най-красивото момиче, което някога съм виждал. Облечена в бялата си рокля се усмихваше на Маркъс. Сестра й, която беше кума, беше облечена в красива червена рокля и имаше завързан шал на главата. Беше бледа и слаба от болестта, но също се усмихваше. Забелязала, че я наблюдавам ми намигна. Отново погледнах към Ашли, която прегърна баща си и застана до Маркъс пред свещеника. Церемонията беше започнала. Не можех да вникна в думите, които казваше свещеника. Сватбата беше на открито. Времето беше хубаво, небето синьо, а аз наблюдавах всички познати и непознати (повечето непознати) лица. Шаферките, с техните лилави къси рокли. Толкова много красиви женски крака. Дмитрий, който си беше заслужил да стане кум, след като спаси Ашли от куршума преди три месеца подаде пръстена на брат ми, който го постави на пръста й, след което се наведе и я целуна. Всички започнаха да ръкопляскат и да подвикват.
***
След всички снимки, които трябваше да направим се настанихме на масите в шатрата. Отново шаферките с техните крака ми се разкарваха пред очите. Джаксън седна до мен и започна да ми разказва за момичетата. Всички си имаха приятели, освен Моник, с която нямах никакъв шанс след като разбрах, че е лесбийка. Щях да си остана на сухо, но пък и коя ли от тях би обърнала внимание на някой 17-годишен разгонен тийнейджър? Джаксън се усмихваше, видял реакцията ми.
-Спокойно, ще си намериш момиче! Приличаш на брат си и няма да се изненадам ако на тази сватба свършиш с някое момиче в килера! - потупа ме по рамото и изчезна при другите шафери. Водещият обяви първият танц и Маркъс и Ашли останаха сами на дансинга. Зазвучаха първите акорди на песента. Брат ми наистина харесваше тази песен. Perfect на Ed Sheeran. Нечия ръка хвана моята. Тя беше висока колкото мен с красива черна и къдрава коса и тъмни очи. Кожата й беше тъмна и със сигурност беше доста по-голяма от мен. Наведе се и ми прошепна.
-Искам да танцувам с теб! - усмихна ми се и ме хвана за ръка. -Аз съм Шарлийн.
-Лиъм.
-Ти си брат на Маркъс, нали? Приличате си. Аз съм сестра на Джаксън.
По-късно танцувах с Шарлийн. След това цяла нощ тя танцува с приятелят си, а аз с всички шаферки поред и въпреки, че не свърших в някой килер това беше най-хубавата сватба на която съм бил.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Белла - Брукс #2 Червено
Romance🔞🔞🔞 Въпреки разкритите дълго пазени тайни, Ашли Брукс не може толкова лесно да прости лъжите. Страстта, ревността и любовта приемат съвсем различни измерения. Тънката граница между любовта и омразата е прекрачена и Маркъс Тиодор трябва да положи...