Тя се съблече и влезе под душа. Исках да вляза при нея, но се сдържах. Едва успявах да стоя настрани от нея. Само да я наблюдавам, без да я докосвам. Виждах силуета й в душкабината в огледалото. Беше истинско мъчение. Съблякох горнището си и останах по черен потник, когато пуснах водата да измия кръвта от ръката ми. Оказа, че повечето е моя. Изглежда ръката ми все още не беше заздравяла напълно от битката ми със стената. Болеше ме, но повече ме болеше за целувката. Тя е целувала друг, докато аз стоях тук, пиех и се биех със стените. Спрях водата и промих раните. Взех бинт и започнах да увивам ръката си. Водата спря и я видях как излиза от душкабината чисто гола. Въздъхнах. Това тяло ме подлудяваше. Изпитвах физическа нужда да го покоря и да го принудя да ми се подчинява. Исках да я контролирам и да я накажа за онази целувка. Не ме интересуваше кога се е случила, дали сме били заедно или не, а още повече кой е бил инициатор. Погледът ми срещна нейният. Надявах се да е прочела в него какво си мисля и, че въобще не ме интересуваше какво е казала за склонността ми да доминирам над нея. Щях да я имам по моя начин.
Обърнах се към нея, а тя се приближи към мен. Прегърна ме. Главата й беше на гърдите ми. Тази прегръдка беше готова да разруши всичките ми планове и целият ми контрол. Погали ме по гърба. Нямах избор и отвърнах на прегръдката й. Беше мокра, но това не ми пречеше. Целунах я по главата. Погледна ме и се усмихна. Целунах устните й леко. Просто допрях моите до нейните и се отдръпнах.
-Хайде да изсушим косата ти и да те облечем в някоя моя риза.
Тя отново се усмихна.
***
Тя облече моя червен суитчер, не искаше риза. Бяхме седнали на леглото, тя в скута ми, докато аз подсушавах косата й със сешоара. Когато го спрях тя се облегна на мен. Притвори очите си, а аз я погалих преди да целуна сладките й устни.
-Харесвам те с брада.
Знаех, че ме харесва и точно затова бях спрял да се бръсна.
-Знам защо ти харесва и знам, че точно сега го искаш!
Опитах се да стана за да я наглася в подходяща поза, но тя поклати глава.
-Тази вечер не искам това. Просто ме целуни.
Изпълнявах всичко, което ми каже. Тя искаше да поеме контрола и днес бях длъжен да ѝ го дам, ако исках да я задържа, дори това да не ми харесваше.
Не спираше да ме целува, докато ме обкрачваше. Аз и помогнах. Не спирах да я докосвам. Нагласих се на входа й, докато бавно проникнах в нея. Обичах, когато го правеше така. Движеше се бавно, докато не спираше да ме целува.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Белла - Брукс #2 Червено
Romance🔞🔞🔞 Въпреки разкритите дълго пазени тайни, Ашли Брукс не може толкова лесно да прости лъжите. Страстта, ревността и любовта приемат съвсем различни измерения. Тънката граница между любовта и омразата е прекрачена и Маркъс Тиодор трябва да положи...