Calon PT3

1.8K 14 0
                                    

Okay Assalamualaikum readers semua. Author nak tujukan kepada semua batch Author ni. Author tahu yang semua calon Pt3 ambil result harini.

Untuk yang dapat cemerlang tu Alhamdulillah dan tahniah,semoga terus berkekalan untuk ujian2 yang seterusnya. Untuk yang tak dapat berapa bagus tu,jangan putus asa. Ingat Pt3 tak penting pun. Spm nanti yang kita nak.

Semoga semangat tu ada untuk berjuang 2 tahun nanti. Untuk semua result yang korang dapat,berlapang dadalah. Kejayaan bermula dari kegagalan. Korang banyak lagi peluang nak ubah semuatu.

Semuanya tu dah tertuliskan. Tapi cara Author maintain calm ni Author remain diri yang kau dah buat yang terbaik. Ujian tu pun dah lama lepas..so buat apa lagi kau nak kesal2 apa semua? Kau bukan nya boleh ulang ujian tu balik kan. So reda je lah.

Kau pun dulu ada tak prepare apa2 untuk exam ni? Ada tak mula study sebulan atau setahun sebelum exam tu? Kau cuma study last minute je kan? Dan itu lah hasil yang kau dapat. Tak perlu lah nak frust menonggeng. Kau dapat apa yang kau usahakan dulu.

Okay tu semua kata2 semangat Author😂 tak berniat nak sakit kan hati semua readers. Cuma siapa2 yang terima apa yang Author tetapkan dalam diri ni, dipersilakan. Siapa2 yang tak suka, Author minta maaflah😓 tak berniat pun.

Apa2 pun Author bersyukur dan berpuas hati sangat dengan result yang Author dapat. Semoga di next exam Korang pertingkatkan lagi kecemerlangan ya! Chayok!

Isteriku AlissaWhere stories live. Discover now