"A kdo teda jste, když ne doktorka Fundreamone?" pozdvihne žena s ruským přízvukem obočí.
"A vy?" nakloním hlavu na stranu.
"Ptala jsem se první."
"A já druhá."
"Proč mi nechcete říct vaše pravé jméno?"
"A proč vy?"
Na chvilku se odmlčí a otevře složku na dané stránce. Musím ocenit její trpělivost, ostatní by si rvali vlasy v téhle chvíli.
"Vaše jméno je Caroline Fundreamone, chodila jste na medicínu, kde jste měla vynikající výsledky a následně pracovala v nemocnici. Udivuje mě, že nevíte, kdo jsem," přečetla úsek ze složky.
"Dělala jsem si srandu, jste totiž Natasha Romanovová, pocházíte z Ruska a podstoupila jste výcvik v Rudé komnatě. Uspěla jste a stal se z vás nájemný vrah. Nemáte moc růžovou minulost, šla byste do vězení nebýt určitého agenta Clinta Bartona," vše jsem si přečetla z její hlavy.
Ona ke mně prudce vzhlédla a zatnula čelist. Tak tady je její slabina! Musela jsem si poblahopřát.
"Agentko, vy jste jako kniha. Mohu ve vás číst, jako kdybych hltala každé slovo z fantasy knížky. Nejste tak tvrdá, jak si o vás ostatní myslí," upřeně se na ni dívám a sleduju její reakci.
"Opravdu si myslíte, že nejsem tvrdá ano?"
"Já si to nemyslím....já to vím. Zdá se, že se vám ten výslech kapku vymyká z rukou," ušklíbnu se.
"To že jste telepatka, neznamená, že se odsud tak snadno dostanete," spražila mne.
"Nebojte, moji komplici jsou už na cestě."
"Ach tak. Vy jste ta nová agentka Aeroxonu. Váš kolega utekl a nechal vás tu. Nejsem si jistá, zda se odsud dostanete," vytáhla na mě pěkně hnusný triumf.
"Nebuďte si tím tak jistá, on musel pochopitelně utéct, abyste ho nechytili," odseknu.
"Anebo měli v plánu tě zradit. Dává to celkem smysl, když tě napráskal a nechal tady," tentokrát mě opravdu dostala. Oni mě přece nemohli zradit!
"Kde to prosím vás berete? Takový nesmysl. On musel na základnu, aby předal šéfovi složku," až teď jsem si uvědomila, že jsem se podřekla, ale nedala na sobě nic znát.
"Složku? Vy jste ukradli složku? Zajímavé...." blýsklo jí v očích a sebrala všechny dokumenty, co přinesla. "Dík za spolupráci," ještě se usmála, vstala a odešla z výslechové místnosti.
"Já jsem taková kr*va," špitnu si pro sebe a třísknu hlavou o stůl. Teď bych klidně mohla utéct, ale bohužel mi krom telepatie zablokovali těmi pouty schopnosti.
Za zrcadlem.....
"Dík za spolupráci," viděli, jak se Nat vítězoslavně usmála a odešla z místnosti k nim.
"Já jsem taková kr*va," zaslechli ještě Caroline.
"Poslali je pro složku s projektem Deathlight. To znamená, že už o tom Aeroxon ví, " oznámila příchozí Nat Furymu, Coulsonovi a Hillové.
"Což znamená problém, protože ji Barnes opravdu odnesl, ale ona o tom neví," konstatuje Hillová.
"Použili ji jako návnadu, avšak nečekali, že se tak rychle podřekne," shrnul Coulson.
"Možná ji opravdu zradili," uznal Fury a sledoval, jak Caroline bedlivě přemýšlí, beztak o útěku.
"Jen ona stále věří, že pro ni přijdou, ikdyž skutečnost je opakem.Ty ji maximálně zabijou, kdyby ji zachránili," pokýve hlavou Nat a pomalu se s muži rozejde.
"Myslíte, že ji vymyli mozek?" zamračí se Hillová.
"Ano, ale ne elektrickým proudem. Obávám se, že vynalezli sérum oddanosti a to ji smazalo všechny vzpomínky a naverbovalo nové," přemýšlel Fury.
"Co teď s ní bude?" zajímal se Coulson.
"Dáme ji do shieldské věznice a necháme do té doby, než naši vědci nevynaleznou antisérum," odvětil Fury. To ještě nevěděli, co nastane, ale pssst.
Vyslýchací místnost.....
Během chvíle pro mě přišli agenti shieldu a odvedli do věznice. Jsem v hajzlu! Když jsme zrovna procházeli temnější stranou chodby, pokusila jsem se o útěk. Jak mě oba dva drželi každý z jedné strany, v mžiku jsem udělala salto a tím je dostala na zem. Než se první stačil vzpamatovat, svázanýma rukama ho praštím do hlavy a on se sesune zpátky na zem. Ten druhý naneštěstí má rychlejší reakce a střelí po mně. Na poslední chvíli uhnu, vyskočím, udělám ve vzduchu výkop s otočkou, tím ho praštím a on zakolísá. Využiji toho, vykopnu mu zbraň, uvolním o něj pouta a když mám volné ruce, zmrazím ho.
Následně se rozebíhám pryč z téhle chodby věznice, cestou pouštím vězně, abych odvedla od sebe pozornost a aby měl shield o srandu postaráno. V momentě se na nás ze všech stran vyvalí nejméně tucet agentů a chodbou se rozline zvuk alarmu a červené světlo. Agentům před sebou odeberu vzduch kolem jejich těla, takže omdlí a já mohu proběhnou a dostat se na schodiště, po kterém se s pronásledovateli vydám dolů. Už jsem ve čtvrtém patře, když v tom mě někdo smete na zem, jak byl superrychlý, skutálím se dolů a hned vstanu, kdyby mě ovšem někdo se svalama nepraštil přímo do nosu a já neomdlela.
Omlouvám se, že to musím utnout tady, ale nějak mi došly nápady k téhle kapitole, příští bude o něco lepší, slibuji :D. Naturel se nám trochu rozdivočela a pokusila se po výslechu o útěk, avšak opět se jí to nepovedlo...Kdo si myslíte, že jí dal pěstí a poslal tak do bezvědomí? Proč Aeroxon poslal Naturel na odpis a tím ji zradil? Schválně, zkust si tipnout :D Za komentáře a hlasování budu moc ráda, kdyžtak pište :D
Vaše Reb♥♥♥
ČTEŠ
Naturel- pomsta (Avengers; Wafieair 2)
FanfictionVšechno se během chvíle změnilo. Caroline je součástí nepřítelské organizace Aeroxon, kde i získá novou přezdívku Naturel, Avengers ji marně hledají a snaží se zapomenout na to, co se tenkrát stalo na základně Aeroxonu. Co když se ale ona organizace...