Jeli jsme sice dlouho, ale Shieldu se nás nepovedlo chytit, takže jsme na dobu určitou měli klid. Teda v rámci možností. Stále tu máme Wafieair. Ani ve snu by mě nenapadlo, že nás zradí...lépe řečeno napráská Shieldu. Vždyť přece musela vědět, že se budeme bránit! Asi ani nečekala, že tak brzo na její plán přijdeme, proto byla tolik překvapena. Na druhou stranu se mi to celé nějak nezdá. Proč by nás zrazovala, když jsme se stali jejími přáteli? A co teprve Bucky? Byl z nich tak hezký pár!
"Máme problém," vyrušil mě a Buckyho Stevův hlas.
Zvědavě k němu zvednu pohled.
"Našli nás," vysvětlil a po našich nechápavých pohledech, když za námi nic nejelo, poukázal na oblohu. Tam se plný krásy v oblacích nacházel quinjet. Letěl sice tak, aby je nikdo nenašel, ale před našimi zkušenými zraky se neukryl.
"To je špatné," zkonstatuju.
"Jak nás k čertu mohli tak rychle najít?" zavrčel Bucky.
"Jsem jejich štvanec," potichu odpoví hlas na zadních sedačkách, který si vyžádal všechnu naši pozornost.
"Cože jsi?" zamračil se Steve za volantem, kterým prudce trhl doprava, aby nás ztratili.
"Štvanec. Tenkrát pojali podezření, že jsem je zradila, proto mi zabudovali čip. I po tak dlouhé době, mezi níž jsem se jim na chvilku ztratila kvůli přesouvání mezi realitami, ten čip stále funguje. Omlouvám se," smutně odpoví Wafieair.
"Takže jsi nás nepráskla dobrovolně?" ujišťuji se.
"Včera, když jsme byli s Buckym ve městě, si mě na chvíli odchytili z jeho dosahu. Ten si myslel, že jsem si odskočila, přeci jenom jsem mu těsně předtím řekla, že jdu na záchod a oni v podstatě využili situace. No a oni se nějak o vás dozvěděli, tak mi udělali nabídku. Zadržím vás a napráskám a oni mi sundají ten čip," nakonec vydechne.
"Já věděl, že v tom bude něco víc," hned ji objal Bucky, ona se slzami v očích kývla a zabořila hlavu do jeho ramene.
"Ale stále jsi nás odhalila. To tě moc neomlouvá," stále se mračil Steve.
"Promiňte, je mi jasné, že jsem tím ztratila vaší důvěru, ale já ten zatracený čip už nechtěla," vzlykla. Bylo mi jí docela líto. Tohle prožívat, zbláznila bych se.
"Poslouchejte, něco mě napadlo...." zamyšleně prohlásím.
........................................................................................................................................................
"To je šílené!!" vyjekl Bucky.
"Nic jiného nám nezbývá," snažím se je přesvědčit.
"Zbývá....proč nás třeba konečně neteleportuje?" pozdvihl k ní Steve obočí.
"J-já-" Wafieair to nestihla říct.
Před námi totiž najednou přistál Iron Man s blonďatým mohutným mužem v červeném plášti a brnění a svým kladivem k nám poslal blesky. Hustý! To bych taky chtěla, kdyby to zrovna neodmrštilo naše auto do vzduchu a nepřistáli bychom na střeše uprostřed silnice. Ještě že tu žádná auta nejezdí.
"Rychle! Ven!" pobízel nás Steve, tak jsme, ikdyž trochu obtížně, vyskákali z auta jen abychm se střetli tváří v tvář Iron Manovi, tomu týpkovi, co nás tak nemilosrdně sestřelil z vozovky, Clintovi a a sakra! Že to není Hulk?!
"No do hajzlu," polknu při pohledu na něj.
"Caroline, co jsem ti říkal o tom slovníku!" okřikl mě Steve, jen se na něj nevinně uculím.
ČTEŠ
Naturel- pomsta (Avengers; Wafieair 2)
FanfictionVšechno se během chvíle změnilo. Caroline je součástí nepřítelské organizace Aeroxon, kde i získá novou přezdívku Naturel, Avengers ji marně hledají a snaží se zapomenout na to, co se tenkrát stalo na základně Aeroxonu. Co když se ale ona organizace...