Kapitola třináctá- Společné dny v pohodě jsou vzácné

211 23 3
                                    

"Psst, ať je nevzbudíme," potichu se zachichotám a opatrně našlapuji směrem k východu chaty.

"Já si myslím, že si to včera tak rozdali, až únavou padli a vzbudí se minimálně kolem jedenácté," ušklíbl se Steve a pokračoval v mých neviditelných šlápějích.

"No teda Steveee, to bych do takového slušňáka neřekla," utáhnu si z něj, obleču si kabát, nazuju kozačky a vklouznu ven do zimy.

"Vidíš, jak jsi mě nakazila, ale upřímně....slyšela jsi je včera v noci? A pak tu šílenou ránu? Vsadím se, že se jim podařilo něco shodit," popostrčí mě a nasedneme do auta.

"Jako že to bylo až tak divoké?" zakmitám obočím.

"Přesně tak," odkýve to, nastartuje a už jedeme.

"Ještě že nemáme žádné sousedy," uculím se.

"No, ono stačí, když jsme v té chatě čtyři. Vždycky se najde něco, čím se navzájem setřeme," namítne.

"Svatá pravda. Což mi připomíná....máme další stěr ohledně jejich noci," ďábelsky se usměji.

"Ty jsi nenapravitelná," pobaveně zakroutil hlavou a zaparkoval před nákupním centrem.

"Právě proto jsme spolu," uculím se, políbíme se a vystoupíme.

"Takže za hodinu u auta?" navrhl.

"No, snad to stihnu, ale myslí že jo," přikývnu.

"Vy holky," hravě mě pošťouchl.

"Nějaký problém Rogersi?" pozdvihnu obočí.

"Ani v nejmenším Fundreamone," naposledy se zasmál a raději zmizel, než bych ho dohonila k nějaké újmě na zdraví. Ještě pobaveně zakroutím hlavou a též zajdu do nejbližšího obchodu.

Upřímně ani nevím, jaké dárky mám pořídit. Snad se něco najde. Procházela jsem regály a vybírala něco užitečného, když v tom se mi před očima mihla postava, kterou už jsem někde viděla. Zmateně zamrkám a znovu na ni zaostřím, jak ji něco zaujalo a vzala tu věc do ruky. Není to náhodou-

"Promiňte slečno, nemohla byste mi přečíst obsah? Víte, docela špatně vidím a brýle jsem si nechala doma," poklepe mi do toho na rameno starší paní, takže se na ni otočím.

"Ale jistě," mile se na ni usměji. Začínám jí předčítat obsah cucavých bonbónů a koutkem oka spatřím, jak se mé druhé já na nás otočí, šokem ztuhne v pohybu a hned zmizí z obchodu. Tak to jsem docela podělala.

Dočtu obsah toho balíčku, paní mi poděkuje a já odcupitám ven. Stejně tam nic zajímavého nebylo. Jenže svoji kopii jsem už bohužel nenašla. Mělo nám se Stevem dojít, že tu budou nakupovat i naše kopie. Hodím to za hlavu. Snad si bude myslet, že měla halucinace.

Zapluju do dalšího obchodu. Tentokrát to bylo hned jasné, jakmile jsem spatřila ten bohatý výběr kondomů. Vzala jsem několik pro Buckyho. Od těch obyčejných až po svítící a s příchutěmi. Pro Wafieair plyšové srdíčko. Když o tom tak přemýšlím, vezmu i pro Steva to srdíčko.

Ve třetím obchodě jsem koupila sadu sportovních triček, když Steve tak rád běhá. Už jsem chtěla opustit ten obchod, ale ty další trička, co jsem spatřila, mě opravdu volaly, ať je koupím.

Rozhodně pro Wafirair a Buckyho. Jedno bylo dámské žluté s krátkým rukávem, černým nápisem: NEJLEPŠÍ KLUK V POSTELI a pod ním šipka doleva a jedno bylo pánské černé s krátkým rukávem, žlutým nápisem: NEJLEPŠÍ HOLKA V POSTELI a pod ním šipka doprava. Úplně nej dárek, co jsem sehnala.

Naturel- pomsta  (Avengers; Wafieair 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat