Kapitola sedmá- Wafieair na druhou

284 29 6
                                    

"Co na mě tak zíráte?" nechápavě rozhodila rukama a přejela nás pohledem.

"Ty žiješ??" vyhrknu.

"Proč bych jako neměla žít? Mám být snad mrtvá?" pobaveně se zasměje.

"Jak bych to řekl...." nervózně si skousl ret Bucky.

"To si snad děláte srandu, že jo?" nevěřícně na nás zírá.

"Myslím, že ne," opatrně podotknu.

"Car....Caroline....kde....kde to...j-jsme?" slabě se ozve z nosítek, které ještě kluci nepoložili na zem.

"Klid Wando, jsme v bezpečí....teda prozatím....," přejdu k ní a zkontroluju tep a teplotu. "Nic, s tebou," ukážu na Wafieair "to vyřídíme později. Nejdříve mi řekni, kde je ošetřovna."

"Zavedu vás tam," zaraženě vyhrkne, rozejde se a my ji následujeme. "Mimochodem, jaktože žije Barnes?? Myslela jsem, že ho zabila Hydra těsně potom, co se z ní stal Aeroxon."

"Proč tě to zajímá?" vyletí mi obočí nahoru.

"Chvilku jsem s ním dělala," zamumle tak, abych to slyšela pouze já.

"Pracoval se mnou v Aeroxonu," tiše vysvětlím, ona vykulí oči.

"Cože?? A-ale vždyť.....," zakoktá se, odkašle si a pak nahlas řekne "Jsme na místě."
Rozrazí bíloprůhledné skleněné dvojkřídlé dveře a zavede nás ke sterilnímu lehátku, kam kluci Wandu přendali. Zatímco jsem ji vyšetřovala Wafieair si odtáhla  Buckyho bokem a něco spolu horlivě začali řešit. Steve a Clint mi byli nápomocni. Přeci jenom to byla naše kolegyně a kamarádka.

"Do háje, zase to začalo téct, budu to muset opět zašít, jsou tu někde celková anestetika?" po mé otázce mi byla hned předána. Vcelku jsem zírala, jaký je Steve znalec ve zdravotnictví. Wanda po nich usnula, takže jsme mohli začít hned, jak jsme zajistili sterilní prostředí a oblečení.

Nad Wandou opravdu někdo držel ochrannou ruku, protože i přes takovou ztrátu to zvládla perfektně a my si mohli oddechnout a čekat, až se probere. Vyčerpaně klesnu na nejbližší židli, abych sebou někde netřískla a složila si obličej do rukou.

Cítila jsem, jak si někdo sedl vedle mě a položil svou ruku na mé rameno.
"V pořádku?" slyšela jsem Stevův hlas.

"Jo, ujde to," zvednu k němu hlavu a snažím se usmát. Nezbaštil mi to. Jeho starostlivost to potvrdila.

"Měla by ses někde lehnout, musíš být strašně vyčerpaná, kort po té horečce," nesmlouvavě řekl.

"Jo, byla to pěkná svině," slabě se zasměji a on jako vždy se zamračí nad mým slovníkem.

"Co je vlastně mezi Wafieair a Buckym?" změnil téma a vstal.

"Prý spolu pracovali v Hydře," pokrčím rameny a vděčně přijmu jeho pomocnou ruku, tak mě též vytáhne do stoje.

"Řekl bych, že v tom bude něco víc," tiše se zasměje a vyjdeme s ošetřovny.

"Jo, máš pravdu," marně potlačuju smích a poukážu na onu dvojici, jak se hádají a Wafieair to završí fackou.

"Hej! Co to je?!" hned zasáhl Steve a dvojice od sebe odstoupila.

"Praštila mě!" žaluje Bucky.

"Ale oprávněně," zavrčí Wafieair.

"A kvůli čemu bože?? Já za to nemohu, že jsi zběhla a doufala v mé odpuštění," vyjekl znovu Bucky.

"To ty jsi zběhl! Normálně jsi mě zradil!" bránila se Wafieair.

Naturel- pomsta  (Avengers; Wafieair 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat