"To není možné!" vykulila oči Wanda a ze šoku si čupla na podlahu.
"Jak vidíš, tak je. My vám to pak vysvětlíme, až se vrátíme, zprvu musíme sehnat ty posily v realitě, v které ještě nejsme a pak se snad dopravíme domů," pousměji se na ni a povzbudivě chytím za ruku.
Vyjekla a hned se mě pustila.
"C-co?" nechápavě zamrkám a stáhnu ruku na klín.
"Já...já nevím....asi...asi jste se někam přesunuli, ale byla to tak hrozně divná energie, že to nedokážu popsat," blekotala a masírovala si spánky.
"To nic, Wafieair nás pravděpodobně teleportovala do jiné reality," napadne mě.
"Tak takhle cestujete....ona má schop-.....počkat cože?? Vždyť nežije!" už podruhé za tu chvíli vytřeštila oči.
"No jo, ty jsi ji neměla šanci vidět, protože jsi byla v limbu," vzpomenu si, jak jsme byli na tajné základně "Bylo to asi takhle, " začnu vyprávět a v podstatě ji vylíčím všechno, co se událo, včetně vztahů, avšak podrobnosti co jsme dělali v posteli, vynechám, i Buckyho před ní neztrapním a to už je co říct. Zprvu mi nechtěla vůbec věřit, všechno brala za totální nesmysl a odmítala to přijmout, ale po mém nekonečném přemlouvání mi konečně uvěřila a byla z toho úplně vyjukaná.
"Proto cítím v tobě nový život," najednou se šibalsky usměje a já pro změnu zblednu.
"Cožeto??"
"Někdo ti totiž převzal moc ledu," jen pokrčila rameny a dál to nerozebírala. "Už tě budí, musím jít, měj se."
"Moment! Wando! Co jsi myslela tím....." a byla pryč, proto to nemělo smysl doříkávat a zase jsem musela vplout do tmy.
"Car?" ozvalo se zleva.
"Hej Car, prober se!" ozvalo se zprava.
"Chvíli ji nechte, sotva jsme ji probrali," tohle šlo někde z pozadí.
"Ach bože! To jste mě praštili do hlavy??" hlasitě zaúpím, chytnu se za bolavou část místa a pomalu otevřu oči.
Tři hlasy se tlumeně zasmály.
Dootevřu oči ještě víc a rozeznám Buckyho, Steva a Waf. Prostředí mi bylo neznámé. Nacházeli jsme se ve sterilně zařízené laboratoři a já ležela na bílém lehátku napojená na infúzi.
"Kam jste se to tentokrát vloupali?" pozdvihnu obočí a odpovědí mi byl opět smích nebo protočení očí.
"Nikam se nevloupali, přesvědčili mě," řekla protočení příchozí osoba oděná do laboratorního pláště na civilním oblečení.
"Doktore Bruci??" vyšvihnu se na lokty.
"Jo...teda alespoň v tom doufám. Tyhle elektromagnetické vlny sleduju už asi týden a jsem ohromen, že jste to způsobili vy. Jak se vám to povedlo? To je úžasné," chrlil ze sebe nadšeně a přitom mi zkontroloval životní funkce.
"Mě se moc neptejte. Za to může náš Fury a jeho projekt Deathlight, který měl Wafieair přivést zpět. Evidentně jde o cestování mezi realitami," nevinně pokrčím rameny.
"To je naprosto skvělé! Tony a Kate by z toho byli nadšeni!" pokyvoval havou. "Nicméně bych chtěl s tou Wafieair mluvit."
"To jsem já," přihlásila se jmenovaná. "Pokud nás neprásknete S.H.I.E.L.D.u, klidně si popovídám."
"Promiňte, nemáme moc dobrých zkušeností z minulých realit. Z té poslední jsme vyvázli jen díky tady Waf, která vymyslela skok mezi realitami, abychom vzali ještě Caroline," hned omluvil Bucky Wafieairinu nedůvěru, když na ni Bruce překvapeně pohlédl.
ČTEŠ
Naturel- pomsta (Avengers; Wafieair 2)
FanficVšechno se během chvíle změnilo. Caroline je součástí nepřítelské organizace Aeroxon, kde i získá novou přezdívku Naturel, Avengers ji marně hledají a snaží se zapomenout na to, co se tenkrát stalo na základně Aeroxonu. Co když se ale ona organizace...